پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شاگردان اسماعیل پور در اندیشه کسب پیروزی دیدار خانگی هستند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری عصر جمعه در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان تیم مقاومت قرچک خواهد بود.

نماینده   در لیگ برتر فوتسال هفته گذشته در دیداری پر حاشیه مقابل گیتی پسند اصفهان قرار گرفته بود و در حالی که تا پایان نیمه اول دو بر صفر از میزبان خود پیش افتاده بود تماشاگران اصفهانی به داخل زمین آمدند و بازیکنان شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این سبب شد تا بازی نیمه تمام بماند و چند بازیکن شهروند نیز دچار مجروحیت شوند.

همه این حواشی پیش آمده در حالی است که سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در تمرین اخیر تیم شهروند در جمع هواداران و لیدرهای تیم از آنها خواست تا عزت ورزش   و فرهنگ بالای مازنی خود دفاع کنند و در بازی پیش رو هیچ شعاری را نسبت به شخص خاصی ندهند.

شهروندی‌ها در چند بازی اخیر خود نتوانسته اند نتایج مطلوبی را کسب کنند و باید دید سرمربی تیم شهروند ساری که در دو بازی گذشته عملکرد مطلوبی داشته را از خود به نمایش گذاشت چه تدابیری را برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی می اندیشد.

تیم شهروند ساری بدون احتساب بازی گیتی پسند اصفهان با یک بازی کمتر 35 امتیازی است و در رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و تیم مقاومت قرچک نیز 25 امتیازی است و در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

گزارش از علی گرجی پور

 /ف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.