پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شاکله انقلاب اسلامی فرهنگی و قرآنی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح شنبه در جلسه مجمع خیران قرآنی مازندران با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار امیدواری کرد تا با الگوگیری از این حضرت زینب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، کارنامه خوب و روشنی داشته باشیم.

وی افزود: همیشه باید برای احیای فرهنگ قرآن و عترت تلاش کنیم زیرا شیعه و معتقد به قرآن و ائمه هستیم و انقلاب اسلامی ایران نیز انقلاب قرآنی و فرهنگی بوده است.

وی به فرمایش رهبر کبیر انقلاب مبنی براینکه اگر قران نبود باب معرفت الله بسته بود اظهار داشت: همچنین ابتدای وصیت نامه حضرت امام راحل با حدیث ثقلین آغاز می شود و این نشانه توجه به کلام الهی است.

آیت الله طبرسی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس دو اصل قرآن و عترت است گفت: خط و مشی انقلاب اسلامی ایران بر اساس آموزه های قرآنی و انبیایی است و اگر بخواهیم بخواهیم انقلاب را پیش ببریم باید به قران توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون توجه به قرآن کریم، انقلاب اصیل وخالص نخواهد بود و باید با قرآن مانوس شود.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید مسئله قران و امامت را در جامعه معرفی و جاری کنیم اظهار داشت: نحله های مختلف از کنارگذاشتن انبیاء الهی و تفسیرهای گوناگون ایجاد شده است درحالی که ائمه اطهار کارشناسان دینی هستند.

وی با اظهار اینکه برای معرفی و نهادینه شدن قرآن کریم در جامعه تلاش و کوشش کنیم افزود: باید از قران کریم سود و فیض بریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.