پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سینا غلامی صاحب بازوبند پهلوانی بسیج کشور شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا؛ این پهلوان متولد ۱۳۷۲ دارای ۱۶ سال سابقه ورزش کشتی و هشت سال ورزش زورخانه‌ای است و در مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای بسیجیان کشور در سال ۹۷ به مقام نخست و پهلوانی دست یافت و بر همین اساس طی مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس بازوبند پهلوانی در سالن زورخانه شهدای بابل بربازویش بسته شد.

سینا غلامی بعد از دریافت بازوبند پهلوانی در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خرسندم که همزمان با هفته دفاع مقدس این بازوبند را بدست آورده ام که امیدوارم این موفقیت ها برای هم استانی هایم تداوم داشته باشد.

وی افزود: پهلوانان بسیجی توانمندی در کشور در حال فعالیت می باشند که در یک مسابقات فشرده توانسته ام مقام پهلوانی سال ۹۷ را از آن خود کنم.

غلامی که در وزن ۹۰ کیلوگرم کشتی می گرفت؛ اظهار داشت: بنا به توصیه مربیان از این به بعد در سنگین وزن به کشتی پهلوانی ادامه خواهم داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این مراسم گفت: ورزش باستانی می تواند زیربنای همه ورزش ها باشد و در این ورزش ارتقاء روحیه پهلوانی بسیار اهمیت دارد.

محمد حسین بابایی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم این ورزش باستانی را که میراث کهن ایران است برای نسل جدید به خوبی معرفی کنیم تا همچنان این ورزش ارزشمند سینه به سینه در ایران رونق داشته باشد.

استان مازندران دارای ۸۵۰ ورزشکار زورخانه ای است که از این تعداد ۲۶۰ ورزشکار در شهرستان بابل فعالیت می کنند.

/۱۸۹۹/۷۳۴۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.