پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیدمحله قائمشهر پایه‌گذار جشن محله محور میلاد امام زمان(عج) + فیلم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،برگزاری جشن‌های مردمی برای امام زمان(عج) موضوعی تازه‌ای نیست،اما محله محور کردن این جشن‌ها موضوعی است که در حال شکل‌گیری است.

اهالی یک محله در قائمشهر تصمیم گرفتند در ۲۰ نقطه از این محله جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) را برپا کنند.

سید محله قائمشهر در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده، برگزاری این جشن به نیت ۱۹ شهید و یک خادم الشهید در ۲۰ نقطه این محله برگزار شده است.

چند سال گذشته جشن‌های ویژه ولادت ائمه اطهار به صورت متمرکز در مصلی‌ها و میادین اصلی شهر برپا می‌شد که این رویه در چند سال اخیر تغییر کرده و مردم به صورت محله‌ای خودشان هزینه‌ها این جشن را تقبل کرده و به صورت خودش هر خانواده به اندازه وسعت و توان مالی‌اش در این جشن شرکت می‌کند.

متولیان برگزاری این جشن‌ها برای دخیل کردن عامه مردم محله چند روز گذشته فراخوان برگزاری جشن را در محله منتشر کرده و از اهالی علاقمند برای کمک به هرچه باشکوه‌تر این جشن دعوت کردند.

سید محله قائمشهر حال و هوای صاحب الزمانی (عج) به خود گرفته بود و مردم محله میزبانی این جشن را در ۲۰ نقطه برعهده گرفتند تا ثابت کنند که عشق به ائمه و ولایت رو به روز در این دیار محکم‌تر و استواتر از گذشته تا رسیدن به روز موعد و آغاز ولایت مداری حضرت ولی‌عصر ادامه دارد.

 

 /۸۶۰۰۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.