پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سپاه ترکیبی از علم، معارف و روحیه جهادی است 

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سپاه ترکیبی از علم، معارف و روحیه جهادی است، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تا جان در بدن داریم از موضوع دانش حمایت خواهیم کرد.

سردار محمدحسین بابایی ظهر امروز در همایش اختتامیه استارت‌آپی که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: علمی به ما قدرت می‌دهد که در بستر دین باشد و اگر کسی در مسیر علم از دنیا رود، رتبه شهید را دارد.
وی با اشاره به اینکه تحریم فرصتی را برای ما ایجاد کرده است، تصریح کرد: امروز تابلوی سامسونگ و ال جی در کشور پایین کشیده شد که این امر فرصتی را برای تولیدات بومی کشورمان مهیا کرده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه موقعیت کشور به گونه‌ای است که نباید سرعت پیشرفت آن آرام باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس با ۵۵ کشور جنگیدیم و پیروز شدیم می‌توانیم در پیشرفت تولید کشور هم نقش داشته باشیم بنابراین سپاه در پشتیبانی از دولت این آمادگی کامل را دارد.
بابایی در پایان یادآور شد: نباید نگاه بودجه‌ای به این کشور داشت و سپاه کربلا از شرکت‌های دانش بنیان با شادی و نشاط حمایت می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.