پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوغات شمالی عالیشاه برای کالدرون (عکس)

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، روز گذشته پرسپولیسی‌ها به سه امتیاز شیرین دست یافتند و بعد از دو شکست پیاپی با غلبه بر پیکان 12 امتیازی شده و به جمع مدعیان نزدیک شدند.

جونیور براندائو، مهاجم برزیلی سرخ‌های پایتخت که تا به اینجا نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند در ابتدای شروع نیمه دوم جای خود را به امید عالیشاه داد تا با تصمیم سرمربی آرژانتینی پرسپولیس، عنصر تکنیک و سرعت در خط حمله بالا برود.

 

سرانجام این بازیکن تعویضی توانست در دقیقه 82 جواب اعتماد کالدرون را بدهد. پرسپولیسی‌ها با یک کار تیمی از سمت چپ صاحب موقعیت گلزنی شدند و عالیشاه با سانتر بی نقص و نرم بر روی سر احمد نوراللهی پایه گذار گل سه امتیازی شمالی برای تیمش شد.

قبل از شروع فصل زمزمه‌های جدی مبنی بر خروج عالیشاه از پرسپولیس وجود داشت. اما این بازیکن با تجربه از اردوی تدارکاتی پیش فصل تیمش در ترکیه و هم‌چنین مسابقات جام شهدا نهایت استفاده را برد و رضایت کالدرون را جلب کرد و حالا با حضور تعویضی در میدان پایه گذار یک برد شیرینی برای پرسپولیس بعد از ناکامی برابر سپاهان و شهر خودرو شد. نکته جالب توجه جنب و جوش عالیشاه در نیمه اول بر روی نیمکت بود. این بازیکن با تجربه به موقع از سر جای خود بلند می‌شد و نکاتی را به بازیکنان هم بازی‌های خود گوشزد می‌کرد تا از این طریق هم در تیم تاثیر بگذارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.