پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سوءمدیریت دستگاه ورزش مازندران سبب انصراف تیم فوتسال بانوان استقلال ساری شد + فیلم

0

محمدحسن محمدی کیادهی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با اشاره به انصراف تیم فوتسال بانوان استقلال ساری از حضور در ادامه رقابت‌ها اظهار داشت: عدم تمدید پروانه فعالیت باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، امتناع اداره کل از پرداخت وجهی که بابت بدهی برای باشگاه به حساب اداره کل واریز شده و توهینی که شخص مدیرکل به بنده داشته دلایل مهم انصراف این تیم از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ بوده است.

وی افزود: در صورت عدم تمدید پروانه فعالیت باشگاه ما طبق قانون قادر به حضور در مسابقات نیستیم زیرا اگر اتفاقی برای هر یک از ورزشکاران رخ دهد بیمه هیچ‌گونه مسئولیتی در پرداخت غرامت به ورزشکاران ندارد به همین دلیل انصراف خود را قبل از شروع بازی‌ها اعلام کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری ادامه داد: اگر قصد حضور در مسابقات را نداشتیم اقدام به تهیه البسه برای ورزشکاران و پرداخت ورودی برای حضور در مسابقات نمی‌کردیم و حتی در دو بازی مقدماتی نیز حاضر نمی‌شدیم.

محمدی کیادهی با بیان اینکه “ما یک باشگاه 30 ساله هستیم و تاکنون بیش از 15 بار پروانه فعالیت باشگاه تمدید شده است” گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران نسبت به خواسته بحق ما بی‌تفاوت است.

وی افزود: مدیران ورزش مازندران اعلام داشتند باید برای ادامه فعالیت باشگاه یک نامه از باشگاه استقلال تهران ارائه دهیم و این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال می‌گویند “ما به هیچ کجا چنین موضوعی را اعلام نکرده‌ایم”.

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری با اشاره به اینکه بیش از 400 باشگاه در کشور با نام استقلال در حال فعالیت هستند گفت: بیش از 30 باشگاه نیز در مازندران با نام استقلال فعالیت دارند که از اداره کل ورزش و جوانان پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند و تنها باشگاه ما با چنین مشکلی روبه‌رو شده است.

محمدی کیادهی با ابراز اینکه اگر نیاز به نامه‌نگاری است، این امر باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد تصریح کرد: مهم‌ترین علت انحلال باشگاه‌های مازندران سوءمدیریت و عدم حمایت به‌موقع و شایسته ورزش و جوانان استان است.

وی تأکید کرد: مدیران ورزش وقتی در قهرمانی‌ها و پیروزی‌ها جشن می‌گیرند به‌هنگام مشکلات و نارسایی‌ها نیز باید کمک‌کار باشگاه‌ها و ورزشکاران باشند.

مصاحبه و فیلم از هومن رمضانیان

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.