پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سه معلول روستای اروت صاحبخانه می شوند

پس از گذشت ۴ ماه ، تلاش ها نتیجه داد و به مناسبت دهه مبارک فجر ، کلنگ احداث خانه ای برای سه کودک معلول روستای اروت بخش چهاردانگه توسط مدیران بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز در ساری به زمین زده شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از قدس آنلاین پس از گذشت ۴ ماه ، تلاش ها نتیجه داد و به مناسبت دهه مبارک فجر ، کلنگ احداث خانه ای برای سه کودک معلول روستای اروت بخش چهاردانگه توسط مدیران بهزیستی و مجمع خیرین مسکن ساز در ساری به زمین زده شد.

 

مدیر موسسه خیریه خیمه‌ گاه اهل‌ بیت چهاردانگه که نقش اساسی در حل مشکلات این خانواده داشت گفت: با مساعدت مدیران بهزیستی خانه ای در ساری برای این خانواده اجاره شد و هم اکنون بچه ها به مدرسه کودکان استثنایی نیز می روند و کاردرمانی آنان هم درحال انجام است.

 

خانم علیزاده با اشاره به اینکه مادر خانواده از وضعیت موجود رضایت دارد ، یادآور می شود : هنوز بخشی از مشکلات این خانواده مانند تامین هزینه های زندگی آنان پابرجاست که در این راستا افراد خیر میتوانند کمک‌های نقدی خویش را به شماره حساب ۰۱۰۹۸۴۱۵۰۳۰۰۵ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۲۲۱۹۹ به‌ نام موسسه خیریه خیمه ‌گاه اهل ‌بیت چهاردانگه واریز نمایند.

 

IMG02581867

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    پیامبر اکرم ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ فرمود:
    «اتحبُّ ان یلین قلبک و تدرک حاجتک؟ ارحم الیتیم و امسح رأسه و أطعمه من طعامک یلین قلبک و تدرک حاجتک.»[۷] آیا دوست داری دلت نرم و آرزویت برآورده شود؟ (آنگاه فرمود:) بر یتیم ترحّم کن و دست محبّت بر سر او بکش و از غذای خود به او بخوران تا قلبت نرم و حاجتت روا گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.