پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سه طرح جهاد کشاورزی در بابل به بهره‌برداری رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا؛ کانال بتنی مستطیلی در مرز روستای مزداکتی و مرزناک با اعتبار یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و کانال بتنی لاینیگ بین روستای مرزیکلا و سیادرکا برای جلوگیری از هدر رفت آب با اعتبار ۹۳۰ میلیون ریال از جمله طرح هایی بوده که در این روز به بهره برداری رسید.

همچنین ایستگاه پمپاژ آب در سطح ۵۰ هکتار از زمین های شالیزاری روستای گونه کلا با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر طرحی بوده که در ششمین روز از هفته دولت در بابل به بهره برداری رسید.

فرماندار بابل در مراسم افتتاح طرح ایستگاه پمپاژ آب در بابل بیان کرد: یکی از سیاست های دولت کارآمد این است که برای توسعه شهرستان باید سرمایه گذاری بر اساس قابلیت های هر بخش انجام شود.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: بخش بابلکنار در حوزه کشاورزی و گردشگری از جایگاه ممتازی برخوردار است که خوشبختانه سرمایه گذاری های انجام شده در همین حوزه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: افتتاح این سه طرح کشاورزی در هدر رفت آب و رفع مشکلات شالیکاران بسیار اثر بخش می باشد که بدون تردید این اقدامات دولت در رونق تولید اثرگذار است.

شهرستان بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد که در هفته گرامیداشت دولت تعداد ۴۷ طرح با اعتبار بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

۷۳۴۳/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.