پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سنگر نمازجمعه در کاهش آسیب های اجتماعی کمک کننده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با گرامیداشت ایام رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در نگاه امام خمینی (ره) مبارزه با مواد مخدر کاری الهی و زمینه ساز نجات جامعه و اسلام است ومقام معظم رهبری از مبارزه با مواد مخدر به عنوان جهادی بزرگ و حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ایران یاد کردند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری از مواد مخدر و اعتیاد به عنوان مهمترین و اولویت دارترین آسیب اجتماعی کشور یاد نموده و جلسات مشترکی را در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور رؤسای قوای سه گانه و عالی‌ترین مقامات مسئول در این حوزه برگزار می‌کنند و شخصاً مسائل مرتبط با این زمینه را پیگیری می‌کند.

مظفری با اشاره به نقش مهم و اساسی ائمه محترم جمعه در آگاهی بخشی و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه قاطع و فراگیر با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نیازمند حضور جهادی و انقلابی ائمه جمعه است.

وی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواست تا به مناسبت پنجم تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر یک حرکت فرهنگی و اجتماعی اساسی و راهبردی در استان برای حساس کردن همه آحاد جامعه برای مبارزه با این بلای خانمانسوز شکل بگیرد.

مظفری تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و همگانی را می‌طلبد و ظرفیت ائمه محترم جمعه و سنگر نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی می‌تواند کمک بزرگی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کنند.

وی به ضرورت کاهش ۲۵ درصدی نرخ شیوع و مرگ میر مواد مخدر تا پایان برنامه ششم اشاره کرد و گفت: برای تحقق این سیاست و گسسته شدن زنجیره اعتیاد همه گروه‌های مرجع و اقشار مورد اعتماد مردم باید حضوری فعال و اثربخش داشته باشند.

در این دیدار حجت الاسلام انتظاری مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر آمادگی شورا برای اجرای برنامه‌های مشترک و اثربخش برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و تلاش بیشتر و هماهنگ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 4939344
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.