پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سلب امتیاز میزبانی از تیم فوتبال رایکا/ کسی به فکر ورزش در بابل نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

پیمان منیری در مورد سلب امتیاز میزبانی تیم فوتبال رایکا بابل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: هیچ یک از مسؤولان بابلی به فکر ورزش نیستند و حتی دوست ندارند سهمیه لیگ دسته یک فوتبال رایکا در بابل ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ سهمیه لیگ دسته یک فوتبال به نام شهرستان بابل متحمل سختی و رنج‌های فراوان شدیم، افزود: با توجه به اینکه حضور تیم فوتبال رایکا در بابل باعث شور و اشتیاق ورزشی بین جوانان شهر می‌شود، از مسؤولان استانی و استانداری مازندران درخواست خرید سهمیه کردیم تا فوتبال بابل رو به زوال و نابودی نرود.

مالک باشگاه فوتبال رایکا بابل در مورد کسب مجوز حرفه‌ای فوتبال و تأسیس آکادمی در این شهرستان، تصریح کرد: با ثبت رسمی تیم فوتبال رایکا دست به دریافت مجوز حرفه‌ای فوتبال زدیم که هم‌اکنون بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فوتبال از آن بهره می‌برند و می‌خواهیم برای اهداف عالی و بزرگ خود را آماده کنیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه تأسیس آکادمی کار بسیار دشوار بود، متذکر شد: با برنامه‌ریزی مدون و بلند مدت در فوتبال نیاز به زمینه‌سازی و ساخت تیم‌های پایه قدرتمند داریم تا به کارخانه بازیکن‌سازی مبدل شویم.

منیری با اعلام اینکه گفته می‌شود تیم فوتبال رایکا دیگر نمی‌تواند به میزبانی از حریفان در بابل مهیا شود، یادآور شد: پس از وعده‌های بی‌اساس چندین ماهه مسؤولان بابلی امتیاز میزبانی را از دست دادیم هر چند با دل خوش کردن به وعده‌های مسؤولان، زمان رفع نواقص و برطرف کردن نورافکن‌های ورزشگاه شهدای هفتم تیر پایان یافت و در صورت عدم برآوردن مشکل، با از دست دادن میزبانی، مجبور خواهیم بود در در ورزشگاه فوتبال قائمشهر یا ساری با حریفان روبرو شویم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.