هواداران پرشور تیم نساجی مازندران پس از صعود زودهنگام این تیم به لیگ برتر برای چند ساعت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و خیابانهای این شهر به جشن و پایکوبی پرداختند.
هواداران پرشور تیم نساجی مازندران پس از صعود زودهنگام این تیم به لیگ برتر برای چند ساعت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و خیابانهای این شهر به جشن و پایکوبی پرداختند.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.