پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سقوط سنگ بر روی خودرو در جاده چالوس خسارت جانی نداشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: صبح امروز سقوط سنگ در محدوده پیچ‌آینه جاده قدیم چالوس به مرزن‌آباد به یک دستگاه خودرو خسارت جدی زد که در این حادثه به خسارت جانی نداشت.

مهدی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح حادثه سقوط سنگ بر روی خودرو سواری در جاده چالوس، اظهار کرد: این حادثه به علت بارش شدید باران در محدوده پیچ آینه در این مسیر ارتباطی رخ داد که خسارت جانی به همراه نداشت.

وی با اعلام اینکه با حضور به‌موقع عوامل راهداری شهرستان در محل ریزش سنگ، بلافاصله گل و لای و سنگ‌ از سطح جاده جمع‌آوری شد و تردد در این محور برقرار است، افزود: بنا به هشدار هواشناسی سطح نارنجی و ستاد مدیریت بحران هموطنان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز هم در این خصوص گفت: از ساعت ۹ صبح امروز جاده کرج-چالوس در محدوده این استان به علت ناایمن بودن جاده، ریزش کوه و وقوع سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی بیان کرد: این ممنوعیت تردد از میدان امیرکبیر کرج آغاز و تا انتهای جاده کرج-چالوس و همچنین از مسیر شمال به سمت کرج نیز اعمال شده است.

سرهنگ کرمی از رانندگان خواست برای سفر به شهرهای شمالی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.