پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرنوشت نساجی در نیم فصل دوم لیگ برتر مبهم شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر،تیم نساجی که در ابتدای فصل با جواد نکونام بعد از 24 سال به لیگ برتر ایران صعود کرده بود حالا پس از رفت و برگشت‌های جواد نکونام سرمربی جوان این تیم وضعیت مبهمی را پیدا کرده است.

جواد نکونام سرمربی جوان تیم نساجی که پس از پایان نیم فصل اول لیک برتر ایران تصمیم به ترک باشگاه نساجی گرفت و به تیم پیکان تهران پیوست اما حضور نکونام در تیم پیکان زیاد طول نکشید و پس از کش و قوس‌های فراوان کار پیکان و نکونام به بن بست رسید.

پس از این ماجراها شایعاتی مبنی بر بازگشت جواد نکونام به تیم نساجی و اینکه نکونام باید کار نیمه تمام خود را در قائم‌شهر به پایان برساند به گوش می‌رسید که البته به واقعیت تبدیل شد و پس از واکنش بازیکنان تیم نساجی در فضای مجازی جواد نکونام نیز با انتشار نامه‌ای احساسی بازگشت خود به تیم پرطرفدار شمالی را تایید کرد.

مالکان باشگاه نیز به جواد نکونام خوش آمد گفتند اما درست پس از 24 ساعت جواد نکونام برای دومین بار از سرمربی‌گری در تیم نساجی استعفا داد و با انتشار بیانیه‌ای تیم نساجی مارندران را ترک کرد.

اما همه این ماجرا ها بر می‌گردد به ابتدای فصل یعنی درست زمانی که تیم نساجی بعد از 24 سال به لیگ برتر فوتبال ایران رسیده بود و نکونام از مدیریت این تیم درخواست تقویت تیم خود را کرد اما انگار به آن شکلی که مدنظر جواد نکونام بود تیم بسته نشد و با جذب چند بازیکن پرونده نقل و انتقالات نساجی بسته شد.

جواد نکونام که از ابتدای فصل غیرمستقیم از کمبود امکانات و نداشتن ابتدایی ترین چیزها برای یک تیم لیگ برتری گلایه می‌کرد حالا انگار صبر کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به سر آمده است و نمی‌تواند علاوه بر مسائل فنی به دنبال مسائل غیرفنی یک تیم در لیگ برتر باشد.

اما نکته قابل توجه این اتفاقات بازار گرمی مربیانی است که از ابتدای فصل به دنبال جانشینی جواد نکونام بودند.

در چند روز اخیر نام‌های زیادی از مربیان شاغل در لیگ‌های پایین تر و یا مربیان اخراج شده از تیم‌های لیگ برتری برای هدایت تیم نساجی به گوش می رسد اما باید منتظر ماند و دید که مالکان باشگاه نساجی چه تصمیمی برای این تیم ریشه‌دار و پرطرفدار ی اتخاذ خواهند کرد.

علی گرجی پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.