پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمربی نساجی: دربی برای من بازی مقابل صنعت نفت است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ، خیلی زود کارمان را شروع کردیم و به لطف زحمات مالک و مدیرعامل باشگاه اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و این به آمادگی ما بسیار کمک کرد.

وی با تشکر از مدیران باشگاه افزود: تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرد و تمرینات‌مان را در تهران ادامه دادیم.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه، صنعت نفت تیم قابل احترامی است، گفت: نباید این تیم را دست کم بگیریم و یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل همین تیم است.

وی ادامه داد: صنعت نفت دنبال فوتبال بازی کردن است و ضد فوتبال بازی نمی‌کند.

مطهری با بیان اینکه، تفکرات سرمربی جدید صنعت نفت را نمی‌شناسیم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم در جریان بازی، خودمان را با شرایط هماهنگ و آنالیز کنیم.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام که باید برای سه امتیاز بجنگیم و ورزشگاه شهید وطنی را قمرو خودمان کنیم. باید تمرکز داشته باشیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه تعطیلات همیشه به ضرر برخی و به نفع برخی دیگر از تیم‌ها می‌شود، گفت: مهم این است که خودتان را با شرایط وقف دهید تا به ایده‌آل‌ترین شکل ممکن برسید. تیم ما شرایط خوبی دارد و از هر نظر برای این بازی آماده خواهیم بود.

مطهری درباره برگزاری شهرآورد پایتخت عنوان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم قابل احترام‌اند.

وی ادامه داد: دربی من بازی مقابل صنعت نفت است و شش دانگ حواسمان به این بازی است تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

  /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.