پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه‌گذاری فرهنگی و کار جهادی امید را تقویت می‌کند/ ایران قدرت نوظهور جهانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع کارشناسان دستگاه‌های فرهنگی و سیاسی مازندران اظهار کرد: جلوگیری از انباشت مشکلات در روند پیشرفت کشور ضرورت حیاتی دارد. 

وی فرهنگ را زیربنای توسعه کشور دانست و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی و مبتنی بر تعالیم حیات بخش اسلام است.

این مسؤول استانی با تاکید بر لزوم تعامل فرهنگی بر مبنای اشتراکات و علایق دینی و ملی اظهار کرد: تقویت خرده فرهنگ‌ها زمینه اتحاد اقوام و گروه‌های مختلف مردمی را فراهم می‌آورد. 

معاون استاندار مازندران با اظهار اینکه ایران بالاترین ضریب امنیتی را در بین کشورها دارد، افزود: ضریب بالای امنیت در کشورمان ناشی از نگاه دینی مردم و مسؤولان است.
 

سلگی هم‌افزایی ملی برای عبور از چالش‌ها را اولویت اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن با طرح‌ریزی عملیات فریب فرهنگی در صدد است تا اتحاد و انسجام ملی ما را آسیب‌پذیر کند.

وی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تعاملی و حل المسائلی در مواجهه با چالش‌های کشور یادآور شد: نظام اسلامی در هیچ برهه‌ای برای حل تنگناهای بنیادی با بن بست مواجه نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درمازندران با تشریح دستاوردهای انقلاب در عرصه های پیشرفت افزود: جمهوری اسلامی ایران با عبور از ابر چالش ها به قدرت نوظهو رجهانی در بخش‌های علمی و فناوری تبدیل شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به عزم قاطع دولت سیزدهم در پیگیری اهداف آرمانی کشور افزود: کابینه انقلابی دولت سیزدهم با نمایش اراده‌های شتابان در مسیر توسعه کشور در عرصه خدمت‌رسانی رکوردشکنی کرده است.

سلگی اظهار کرد: تقویت امید در مردم با کار جهادی مسؤولان تحقق خواهد یافت. 

 وی خاطرنشان کرد: مدیران باید با جلوگیری از هرز روی منابع و سرمایه‌ها روح امید و نشاط اجتماعی را در کشور افزایش دهند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.