پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مسئول امور نمایندگی‌های بانک خون بند ناف رویان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف امکان‌پذیر است، گفت: بزرگ‌ترین بانک خون بند ناف نوزادان در خاورمیانه متعلق به ایران است و ما در حوزه ذخیره سلول‌های بنیادی فعالیت داریم این سلول‌ها به صورت نامحدود و مادام‌العمر در شرایط فریز می‌توانند در بانک‌های خون ذخیره شوند.

هادی جوشقانی ۱۶ مهر ماه در کارگاه آشنایی با سلول‌های بنیادین، کاربرد و پتانسیل آن در درمان بیماری‌ها که در بیمه سلامت مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بانک خون بندناف رویان جهاددانشگاهی با همت زنده یاد کاظمی آشتیانی، با هدف ذخیره سلامت در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده، هم اکنون در ۴۷ نمایندگی سراسر کشور مشغول ارائه خدمت است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نمونه خون بند ناف از کل کشور در بانک عمومی این مجموعه فریز شده است.

مسئول امور نمایندگی‌های بانک خون بند ناف رویان، تصریح کرد: خون بند ناف تا قبل از تاسیس رویان، به عنوان یک زباله بیولوژیک دور ریخته می‌شد، اما با علم دانش فنی، این امر به ذخیره سلامت تبدیل شده و اکنون نیز محصولات زایمانی جدیدی به محصولات ما اضافه شده است.

وی، مبلغ پرداختی مشتریان بانک خون را ۱۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مشتریان علاوه بر مبلغ فوق، سالانه ۵۶۰ هزار تومان به عنوان شارژ نیز باید پرداخت کنند.همچنین متقاضیانی که شرایط پرداخت هزینه را ندارند می‌توانند از تسهیلات برخی از بانکها استفاده و به صورت تسهیلات ۱۰ ماهه، کارمزد ۴ درصد بازپرداخت کنند.

مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان اظهار کرد: برخی از بیمه‌های تکمیلی نیز در پرداخت هزینه‌های بانک خون همکاری دارند و طی رایزنی که انجام شده در تلاش هستیم تا همه هزینه‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.

جوشقانی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف امکان‌پذیر است، ادامه داد: بزرگ‌ترین بانک خون بند ناف نوزادان در خاورمیانه متعلق به ایران است و ما در حوزه ذخیره سلول‌های بنیادی فعالیت داریم این سلول‌ها به صورت نامحدود و مادام‌العمر در شرایط فریز می‌توانند در بانک‌های خون ذخیره شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.