پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار نقدی: دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شد/ شعار اقتصادی در اغتشاشات اخیر شنیده نشد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امروز سوم آذرماه در همایش افسران پیشرفت و پایه‌ریزان تمدن اسلامی در باشگاه فرهنگیان ساری با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج حماسه‌های بزرگی در طول سال‌های انقلاب آفریده است.

وی با اشاره به مردمی بودن بسیج، افزود: بسیج در تمامی صحنه‌ها از مقابله با اشرار ضدانقلاب در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تا به امروز حماسه بزرگی را با ایستادگی در مقابل حمله گسترده و بی‌سابقه دشمن خلق کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یادآور شد: بسیج با دست خالی در میدان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کرد، زمانی‌که امکانات و سلاح نبود اما امروز بسیجیان با داشتن همه امکانات در مقابل دشمن، داوطلبانه و بدون اسحله وارد میدان شدند.

نقدی در ارتباط با چرایی حوادث و  اغتشاشات اخیر در این برهه از زمان، گفت: ۴هزار پزشک مطرح ایرانی در دنیا با بررسی  پرونده فوت مرحومه مهسا امینی طی اطلاعیه اعلام کردند هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم دیده نمی‌شود حتی پدر این خانم هم در همان لحظات اولیه در بیمارستان، اظهار به بیماری دخترش کرده، اما عده‌ای معرکه به راه انداختند.

وی اضافه کرد: پلیس آمریکا در ماجرای جورج فلوید در مقابل همگان انسانی را می‌کشد کسی درباره این حادثه حرفی نمی‌زد اما در فوت خانم امینی با اینکه دوربین‌ها، پزشکان و خانواده آن مرحوم به صراحت اعلام می‌کنند که ضرب و شتمی در کار نبوده است، فقط رئیس‌جمهور آمریکا پنج بار علیه ایران موضع‌گیری می‌کند.

معاون سپاه پاسداران با اشاره به آمار رسانه‌های آمریکایی که فقط  ۹۹۰ نفر در آمریکا زندانی شدند که از سرنوشت آن‌ها هیچ خبری نیست، گفت: در رسانه‌های آمریکایی گزارش شده است که  پلیس آمریکا از سال  ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰،  ۲۵۰ خانم را  کشته است.

نقدی با اشاره به جنایت آمریکا در افغانستان، افزود: آمریکا بیمارستانی در قندوز افغانستان که زنان باردار، پزشکان، کودکان و بیماران در آن بودند را بمباران کرد و همه در این بمباران کشته شدند.

وی در پاسخ به این موضوع که برخی شماتت می‌کنند چرا بسیجیان را مسلح نمی‌کنید، تصریح کرد: بسیجیانی مثل شهید علی وردی ، شهید عجمیان و شهدای مظلوم بسیجی دیگر بدون اسلحه در میدان اغتشاشات حاضر شده تا چهره ضدحقوق بشری و جنایت و خشونت دشمنان را به مردم نشان دهند.

معاون سپاه پاسداران با بیان اینکه آل سعود با تاسیس شبکه اینترنشنال در لندن رسما اتاق جنگ علیه ملت ایران راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: خاشچقی مخالف سرسخت رژیم عربستان نبوده، او یک مخالف لیبرال بود و به آمریکا پناهنده شد، اما آل سعود با او چه کرد؟ آل سعود او را با اره قطعه قطعه کرد و تکه‌های بدنش را با اسید حل کرد و در فاضلاب ریخت و طرفداران آل سعود این خبر را برجسته کردند تا رشوه و دلار بگیرند و سکوت کنند.

نقدی ادامه داد: کسی اسم خیابانی را به اسم خاشقچی نکرد و نه در شورای امنیت اسمی از او برده شد؛ نوجوان ۱۴ ساله را به اتهام پخش اعلامیه گردن زدند؛ این فیلم‌ها در کانال‌های آل سعود، برای ایجاد رعب و وحشت پخش شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اعلام اینکه آل‌سعود ادعای حقوق بشری سر می‌دهد، اما هر روز به یمن حمله می‌کند، یادآور شد: آل سعود هر روز در یمن در حال کودک‌کشی  است، اما اسمی از یمن در اجلاس‌های حقوق بشری  شنیده نمی‌شود.

نقدی با اشاره به اینکه حتی یک انتخابات، یک شورای ساختگی و نمایشی در آل سعود وجود ندارد، گفت: کومله‌ها اجیرشدگان آل سعود هستند؛ کومله‌ها کسانی هستند که  اوائل انقلاب، ناهید فاتحی کرجو دختر ۱۷ ساله سنندجی را زنده به گور کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اعلام اینکه در اغتشاشات اخیر یک شعار اقتصادی شنیده نشده است، اضافه کرد: مردم ایران دیدند که اغتشاشگران شعار اقتصادی سر ندادند.

وی یادآور شد: طبق آمار رژیم پهلوی ۷۰ درصد زنان قبل از انقلاب سواد نداشتند، اما پس از انقلاب رسانه‌های غربی اعتراف کردند که ایران رتبه‌های برتر علمی در دنیا را کسب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در دوره رژیم پهلوی ایران حق تعیین وزیر خود را نداشت و باید انگلیس و امریکا برای آن وزیر تعیین می‌کرد، افزود: در خاطرات سیاسیون دوره پهلوی تمامی این حقارت‌ها روایت شده است.

 نقدی تصریح کرد: ایران در دوره پهلوی قدرت سیاسی نداشت ولی امروز دشمن در برابر قدرت سیاسی ایران ذلیل شده است.

وی در ارتباط با دستاورد‌های انقلاب، اظهار کرد: ایران برابر آمار غربی‌ها اقتصاد بیستم جهان است و بر اساس برآورد مادی دشمنان، آنها جرات حمله به ایران را ندارند، این درحالی است ایران تحت شدیدترین فشارها و تحریم‌ها مولفه‌های قدرت خود را بالا برده است.

نقدی با تاکید بر اینکه این معرکه‌هایی که دشمنان علیه ایران براه انداختند بخاطر قوی شدن ایران در تمامی عرصه‌ها است، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال تمامی مولفه‌های قدرت در کشور رو به پیشرفت بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.