پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار میرشکار: ترویج گفتمان امامت و ولایت رفع کننده مشکلات اساسی کشور است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، سردار علیجان میرشکار امروز در دومین یادواره شهدای روستای تازه‌آباد بخش سرخرود شهرستان محمودآباد اظهار داشت: هنر شهدا نیز داشتن به این هدف و انتخاب رسیدن به این هدف بوده است و آنها به زیبایی این اهداف را شناختند.

وی افزود: اوج دیدگاه ما در دوران کودکی برای چند روز زندگی دنیوی رسیدن به اهداف بوده است، اما شهدا دیدگاه فراتر از این داشتند و خود را متکی بر این زندگی 50 ساله دنیوی نکردند.

میرشکار با بیان اینکه شهدا باورشان شد که خدا قوی  وبا عزت است و هدف‌شان را رسیدن به خدا قرار دادند، تصریح کرد: همه شغل‌ها برای انسان پلکانی برای رسیدن اهداف است به شرطی که این اهداف درست انتخاب شده باشد اگر چه ممکن است برخی از افراد راه درست را انتخاب نکنند.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه کسانی که زندگی دنیوی، ثروت و قدرت را دنبال کردند در واقع دین خدا را نشناختند، عنوان کرد: شهدا باورشان شد که همه امور و کارهایشان به سمت خدا باشد بنابراین نتیجه دو ماهه عزاداری ما باید شناسایی این اهداف و رسیدن آن باید باشد.

وی یکی از شاخص‌های شناخت انسان‌ها در راه رسیدن به اهداف خداوند را، ائمه اطهار مطرح کرد و گفت: چگونگی شهادت سید سالار شهیدان نیز اهدافی بود که تبلیغ آن را در مدنیه با برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی آغاز شده و در کربلا ادامه یافت.

میرشکار تاکید کرد: توصیه می‌شود در یادواره‌های شهدا حتما وصیت‌نامه‌های آنها خوانده شود زیرا در این وصیت‌نامه‌ها نکات سنجیده‌ای آمده است.

وی با اشاره به واقعه مهم 13 آبان و سه واقعه مهم سال 43، کاپیتالسیون و تظاهرات دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی بیان کرد: مهمترین نکات بر این واقعه‌ها رسیدن به استقلال بوده تا آمریکا امروزه کشوری چون عربستان را به عنوان گاو شیرده خود می نامد ما در جایگاه خود در استقلال کامل به سر ببریم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اعلام اینکه آمریکا امسال در 13 آبان روز برگشت تحریم‌ها قرار داده و می‌خواست عنوان کند که در سال 43، 58 و 57 مسیر را اشتباه رفته‌ایم، گفت: امروز استکبارستیزی شکل دیگری گرفته است اما ما با داشتن رهبری همچنان آن استقلال را داریم.

وی خروجی سینه‌زنی ما در دو ماهه محرم و صفر حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی بیان و عنوان کرد: امروز باید جا پای شهدا بگذاریم و دشمن را بشناسیم تا درست حرکت کنیم.

میرشکار با بیان اینکه امروزه دشمن جنگ ترکیبی را با داشتن دو بازوی جنگ رنگین و مخملی و جنگ نامتعارف بر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است، افزود: آنها به دنبال این جنگ‌ها به دنبال خسته کردن مردم از نظام و حکومت هستند تا وارد میدان شوند؛ آنها برخی افراد را در داخل کشور به اجرای برنامه‌هایی چون اختلاس و بدبینی مردم از نظام برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه مدیری که کوتاهی ‌کند و مردم را خسته، به نوعی سرباز آمریکا است، اظهار داشت: در جنگ نامتعارف که بی‌ثباتی منطقه است از کشورهای عراق، یمن، سوریه و افغانستان آغاز کرد تا به اهداف‌شان یعنی ناامنی ایران اسلامی دست یابند.

یکی از فرماندهان جنگ تحمیلی ایران و عراق با اشاره به اینکه موافقت بر معاهده FTAF همان رسیدن به قطع ثبات در منطقه است اما نمایندگان مجلس بدانند که شهدا و خانواده‌های آنها نیز برای رسیدن به این ثبات فرزندان خود را برای دفاع از خاک تشویق کردند.

وی یکی از مطالبه‌گری شهدا از مسئولان را همان مسیر گفتمان امام راحل و رهبری بر مبنی استکبارستیزی دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: امروزه باید تمام توجه مسئولین، مردم و جوانان کشور ما بر گفتمان امام و مقام معظم رهبری باشد؛ افول استکبار جهانی نزدیک است همان‌گونه که ثابت شد آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

میرشکار خاطرنشان کرد: خروجی سینه‌زنی دو ماهه محرم و صفر به مانند امام حسین(ع) دفاع در مقابل استکبارستیزی، به مانند حضرت عباس(ع) دفاع از ولایت و چون حضرت علی اکبر در میدان نبرد بودن باشد تا در مقابل دشمنان از دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران محافظت کنیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.