پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار مسلمی: فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران، اظهار کرد: جهادگران خدمت بی‌منت را در سرلوحه کار خودشان قرار دادند و بدون منت آنچه در طبق اخلاص دارند برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری مناسب مدیران دولتی، گفت: مدیران استان به صورت جهادی با گروه‌های جهادی همکاری مناسبی دارند.

مسلمی با تبریک تشکیل بسیج سازندگی، افزود: امید داریم با خدمت نیروهای جهادی زمینه ایجاد ناامیدی که توطئه دشمنان است از کشور برچیده شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۵ هزار گروه جهادی در مازندران فعالیت دارند و در رزمایش پیش رو حدود ۳ هزار نفر در برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی مشارکت دارند، تفاوت این رزمایش فعالیت تخصصی تیم‌ها در نقاط مختلف استان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره همراهی مدیران استانی با گروه‌های جهادی، افزود: با شکل‌گیری دولت انقلابی همکاری بسیار مناسبی از سوی مجریان با این گروه‌ها  وجود دارد در دولت قبل این همکاری وجود نداشت.

 

در ادامه آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در مقابله با کرونا، تصریح کرد: این برنامه‌ریزی‌ها قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به طرح در دست اقدام دولت برای جراحی اقتصادی، افزود: البته این اقدام شوکی را به جامعه وارد می‌کند اما قطع به یقین دولت برای جلوگیری به اقشار آسیب‌پذیر برنامه جدی دارد.

 

در ادامه سیدمحمود حسینی‌پور،استاندار مازندران، اظهار کرد: اقدامات خوبی در سپاه کربلای استان، بسترسازی مناسبی برای توسعه فعالیت گروه جهادی در استان مازندران انجام شده است.

به گزارش فارس، در ادامه این برنامه از خانواده نخستین شهید گروه جهادی مازندران تجلیل شد.

شهیدمحمد عارف کاظمی که حین ماموریت جهادی در مناطق محروم کرمان دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.