پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال بدون ادعا در جبهه‌های مختلف جنگید

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عباس احمدی‌قزوینی عصر امروز در نشست فرهنگی راهبرد مقاومت در مکتب شهید سلیمانی که با همکاری ستاد دهه بصیرت شهرستان سوادکوه و در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه ما باید به دنبال تمدن نوین اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری باشیم، اظهار کرد: پایه‌گذاری تفکر اسلامی نیاز به کارگزار اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی دارد که در پیکره مکتب حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌شود.

مدیر بسیج اساتید شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در حوزه‌های سیاست، فرهنگ و اقتصاد نیاز به مدیری داریم که  اهداف انقلاب اسلامی را اجرایی کند، افزود: هنگامی که از «مکتب حاج قاسم سلیمانی» صحبت می‌کنیم باید چارچوب‌بندی و هدف‌گذاری و تلاش برای دست‌یابی به آن را برنامه‌ریزی کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خاطرنشان کرد: امروز شاهد تفکرات لیبرالی در اقتصاد جامعه هستیم که مشکلات ارز و سکه و سایر مسائل اقتصادی را داریم که بیانگر مشکلات پایه‌ای در اقتصاد است و تمدن اسلامی نیاز به اقتصاد و فرهنگ و سیاست اسلامی دارد.

احمدی با بیان اینکه «قوام اجتماعی» در مواقعی که جامعه دچار از هم‌گسیختکی شود، خود را برای تقویت اتحاد جامعه نشان می‌دهد و شهید سردار سلیمانی،همچین فردی محسوب می‌شود، اظهار کرد: در تشییع پیکر سردار دل‌ها، افرادی هم حضور داشتند که اسلام و انقلاب را قبول نداشتند ولی برای سردار سلیمانی به عنوان نماد اجتماعی، اشک ریختند و اعتبار ما ایرانی و اسلامی‌بودن است.

وی با اشاره به اینکه نگاه جدید انقلاب اسلامی با شعار نه‌شرقی، نه‌غربی، جمهوری اسلامی و دفاع از مستضعفان بود، بیان کرد: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را صادر کردند که بیانگر آن است که در بخش‌های مهمی به اهداف مورد نظر دست پیدا نکردیم و امروز در مکتب سردار سلیمانی نیاز به تربیت نوجوانان و جوانانی داریم که اهداف این مکتب را در جامعه اجرایی کنند.

مدیر بسیج اساتید شهرستان سوادکوه ایمان و دینداری، متشرع‌ بودن، اعتقاد عملی‌ داشتن، فعالیت برای رضای خدا، ولایی‌ بودن، ارتباط قلبی با مقام معظم رهبری، پایبندی به فراجناحی‌بودن، انقلابی‌بودن، اعتقاد جناح‌ها به ایشان، قسمت‌پر‌لیوان را دیدن، نگاه به نقاط قوت افراد، اخلاص در عمل و شهادت‌طلبی را بخشی از شخصیت این سردار ذکر کرد و افزود: اگر شبیه سردار سلیمانی باشیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود و سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال بدون ادعا در جبهه‌های مختلف جنگید.

مدیر بسیج اساتید شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دیپلمات زبردست بود، خاطرنشان کرد: بزرگترین تشییع فرد در تاریخ بشریت را در تشییع سردار سلیمانی داشتیم و او ژنرال و مدیر استراتژیک بود.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.