پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار سلیمانی، رزمندگان و فرماندهان ما را به عالم معرفی کرد

0

حجت الاسلام داود صمدی آملی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و سالگرد شهید ملی رسانه غلامعلی لقمانی در مصلای شهرستان نکا افزود : سردار سلیمانی، سرداری برای تمام عصرها بوده است و از دوران دفاع مقدس تا حضور در جمع رزمندگان مدافع حرم حضور برجسته در جبهه های جنگ داشته است.

وی با اظهار این که همه شرمنده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم ، گفت : انقلاب ما سرداران مختلفی را در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب به خود دیده است و با توجه به نبود اسلحه و مهمات جنگی، جانانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

صمدی آملی افزود : مقام معظم رهبری، دارای سرداران و فرماندهان شجاع و قوی هستند که برای کارزار نبرد و رزم آمادگی دارند و تمامی این فرماندهان را حاج قاسم به دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد : در مقاطع مختلف دفاع از حرم، صحنه های سخت و سنگینی داشتیم و نیروهای دشمن در مقطعی حملات مختلف داشتند؛ اما دلاورمردی های رزمندگان ما مانع از حضور دشمنان در سرزمین های اسلامی شد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط و در زیر سخت ترین آتش های دشمن، بدون هیچ پشتوانه ای با اطاعت از رهبری پیروز شدند.

وی افزود : از خصیصه های مهم حاج قاسم این بود که حتی یک نفر را با عنوان اینکه باید به جبهه برود؛ نبردند و افراد از هر کجا که می خواستند می توانستند برگردند.

صمدی آملی گفت : آنانی که حقیقت ولایت و نور بر دل های آنان تابید در این خط مقاومت قرار گرفتند و ادامه دادن این راه بر عهده همه ماست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.