پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار رادان: قدرت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی شکست

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم یادبود شهدای غزه که امروز در مصلای بابلسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: امروز حمایت از مردم غزه که در این شهرستان هم رقم خورده در حقیقت جلوه‌ای از حمایت از مظلوم مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه ادبیات همه کشورها در حمایت از مردم غزه در حقیقت حمایت از مظلوم مقتدر و نفی ظالم ضعیف است، گفت: اسرائیل با آن همه تجهیزات و امکانات امروز ظالم ضعیف نامگذاری شده است.

سردار رادان با اشاره به پیشینه تاریخی ورود اسرائیل به فلسطین، تصریح کرد: فلسطینی‌ها صاحب‌خانه بود، گروهی را به‌عنوان مهمان پذیرفتند، خانه را غصب کرد، یک زمینی در غزه در حوزه شهری، روستایی و بین شهر و روستا قرار داشت و غصب شد و از همان ۷۰ سال پیش عملیات نفوذ اطلاعاتی دشمن بر مردم شروع شد و همه چیز حتی امنیت شهری را برای خودشان تامین و تضمین کردند.

*اسرائیل جمعیت پرتراکمی را در باریکه غزه جای داد

فرمانده فراجا یادآور شد: در باریکه غزه جمعیتی قرار دادند که پرتراکم‌ترین نقطه جهان شود، غزه از یک طرف به دریا منتهی می‌شود که فلسطینی‌ها به‌صورت محدود اجازه دارند تحت نظارت فقط ماهیگیری داشته باشند، یک طرف دیگر رژیم اشغالگر صهیونیست که قدس را اشغال کرده و در برابر اینها سه چهار لایه دفاعی، اطلاعاتی و امنیتی، در طرف دیگر باریکه کوچکی از مصر قرار دارد که در صورت اجازه باز خواهد شد.

وی گفت: در حقیقت مردم غزه در یک لکه زمینی زندگی می‌کنند که اسم رسمی آن زندان بزرگ چند میلیون نفری است، تراکم آنقدر زیاد است که اگر از بالا یک سوزن انداخته شود حتما بالای سر یک ساختمان یا یک فرد فرود می‌آید، فقط همین نیست و در محاصره و زندانی بودن تخریب می‌شوند.

سردار رادان با بیان اینکه اسرائیل برای معرفی خود انواع قدرت‌ها را به رخ جهان کشید، گفت: امروز اگر کبوتری در آسمان اسرائیل در حرکت باشد قادر نیست مگر اینکه رصد شود، همچنین سه لایه اطلاعاتی شامل سه سازمان همچون موصاد برای خودش تعریف کرده است، به‌واسطه همین برخی از کشورهای عربی آماده شده بودند که با اسرائیل پیمان ببندند.

*ایمان و اعتقاد معادله‌ای که در ذهن دشمن نیست

فرمانده کل ناجا ادامه داد: یک معادله در ذهن رژیم صهیونیستی نیست آن هم موضوع ایمان و اعتقاد است، از زمان مشروعیت این رژیم غاصب تلاشش برای حفظ اقتدار در برتری زیاد است، حال تصور کنید عملیات در غزه با وجود این چترهای پیچیده اطلاعاتی رقم خورد و اینجاست که دست برتر خودش را نشان داد.

*بررسی علل حمله نیروهای حماس

وی با بیان اینکه می‌پرسند چرا حماس به دشمن حمله کرد، اظهار کرد: من می‌گویم که سوال اینجاست که چرا نباید حماس عملیات می‌کرد؟ مردمی که در لحظه در انتظار شهادت، تحریم و غیره است، به‌قول خودشان به‌جای اینکه روزی چند بار بمیریم ترجیح می‌دهیم یک بار شهید شویم.

سردار رادان گفت: این عملیات پیچیده، حساب شده و منظم از زمان طراحی تا اجرا در معرض دید و اطلاع دشمن قرار نگرفت، رزمندگان دفاعی و مقاومت توانستند در پنج لایه دفاعی عملیات انجام بدهند، اینکه با پاراگرایدر از مرز هوایی عبور کرده و نفوذ کنند و دیده نشوند و با پیچیده‌ترین تشکیلات دشمن مقابله کنند و پهپادهای آهنی میلیاردی را از کار بی‌اندازند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف حمله نیروهاق حماس به رژیم صهیونیست، یادآور شد: چندین شهرک، پایگاه نظامی و تانک‌ها توسط نیروهای مقاومت منهدم و خدمه تانک را با ذلت به بیرون می‌کشاند، فرمانده یکی از یگان‌های اسرائیل با شلوارک اسیر می‌شود.

سردار رادان با اشاره به خاطره‌ای از دوران تحمیلی و مبهوت ماندن عراقی‌ها، اعلام کرد: در عملیات طوفان الاقصی عوامل مهم از جمله قدرت اطلاعاتی رژیم شکست، هیمنه دشمن خورد شد، ارتشی که مجهز به سلاح‌های مدرن بود در برابر رزمندگان جبهه مقاومت ذلیلانه شکست خورد و مهمتر قدرتی که اسرائیل در کشورهای دیگر ایجاد کرده بود شکست.

*بچه‌های جبهه مقاومت حریف دشمن هستند

فرمانده کل ناجا با اشاره به کلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که «ایران نمی‌خواهد من حریف شما هستم،بچه‌های جبهه مقاومت حریف دشمن هستند،» اعلام کرد: امروز مردم در شهرک‌های رژیم اشغالگر در چادر زندگی می‌کنند و اعتراض می‌کنند یعنی مشروعیت داخل رژیم شکست و قدرت جبهه مقاومت ثابت شد.

وی اضافه کرد: اوضاع در حدی بود که جو بایدن فراموشکار آلزایمری به اسرائیل رفت که به یک عده ورشکسته روحیه بدهد، یا نخست وزیر آلمان پس از شنیدن صدای موشک در فرودگاه روی زمین می‌خوابد، امروز همه کشورهایی که صف معاهده با رژیم صهیونیستی بسته بودند گفتند که این از دستور کار خارج شد تا جایی که امروز اسرائیل تبدیل به یک دروغگوی ترسوی ذلیل شده و می‌گوید خودم بعد از نفوذ برگشتم.

سردار رادان اعلام کرد: امروز این غول وحشی زخمی ذلیل می‌خواهد تمام این شکست خود را اینگونه جلوه بدهد که بر مظلوم‌ترین انسان‌ها حمله می‌کنند، میزان بمبی که آمریکایی‌ها در افعانستان ریختند اسراییلی‌ها در یک روز در باریکه غزه فلسطین ریختند یعنی یک روز معادل یک سال! این طیف وحشی مجبور است شکست خود را اینطور توجیه کند.

فرمانده کل ناجا در پایان اعلام کرد: انشالله وعده مقام معظم رهبری محقق شده و روزی را خواهیم بود که با تلاش جنودالله اسرائیلی در صحنه گیتی نباشد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.