پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار بابایی: آینده کشور به دست دانش‌آموزان انقلابی رقم می‌خورد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در همایش طلوع رویش‌ها، وصال اربعین و انتخابات شورای دانش آموزی علوی، اظهار داشت: بسیج دانش آموزی زمانی موفق عمل می‌کند که به محض ورود به دانشگاه فعالیت خود را بیش از پیش آغاز کند و بدانیم آینده مملکت ما به دست دانش آموزان انقلابی رقم می‌خورد.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری نهضت اسلامی که آغاز شد ایجاد انقلاب اسلامی، ساخت نظام اسلامی مانند رای به جمهوری اسلامی رای به قانون اساسی تشکیل مجلس و تعیین قوای مختلف انجام شد.

بابایی بیان کرد: از دیگر شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی بوده و بدانیم جامعه اسلامی نمی‌شود مگر آنکه دولت را اسلامی کنیم و اصل دولت اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در تشکیل دولت اسلامی باید بسیار تلاش کنیم نگاه مردم را در این راستا قرار دهیم و خود مردم مطالبه گر تشکیل دولت اسلامی باشند.

بابایی گفت: باید فعالیت دانش آموزان بسیجی به گونه ای باشد که افق دید دانش آموزان به سمت تمدن اسلامی برود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و افرادی در منصب باشند که اعتقادات قلبی به ولایت فقیه داشته باشند و بدانیم اطاعتشان واجب شرعی از این جایگاه است.

وی ادامه داد: در فتنه88 شعار فتنه‌گران با اصل ولایت فقیه بود اما با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه فتنه‌گران خنثی شد و بدانیم جامعه که اسلامی شد منکرات کمتر و معروفات بیشتر و آنگاه شرایط برای تمدن اسلامی آماده می‌شود.

بابایی بیان کرد: در دفاع مقدس برای مستضعفین جهان الگو شدیم و اکنون در جهان، جامعه اسلامی در حال تشکیل و برمبنای سیره و تفکر اهل بیت (ع) بوده که باید با انسجام بیشتر در این مسیر گام برداریم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران نیز گفت: مجموعه بسیج دانش آموزی و دانشجویی به هم پیوسته است که گام اول تربیت نیروی توانمندسپاه است که در فضای دانشجویی انتظار داریم از توانمندی نیروهای توانمند استفاده کنیم.

سیدامیر سادات کرمی افزود: سه طیف افراد در دانشگاه حضور دارند افراد خوب اثرگذار و عده ای اثرپذیر هستند که بستگی به محیط اطراف تاثیر می‌گیرند که باید برای مقابله با تهاجامت فرهنگی دشمنان محیط دانشگاهی را انقلابی و اسلامی کنیم.

سادات کرمی گفت: با فعالیت تشکیلاتی و گروهی بسیج اقدامات گروهی افزایش می‌یابد که امیدواریم شاهد اثربخشی بیشتر در این زمینه باشیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.