پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرانجام مسؤولان پای کار نساجی آمدند!

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | بعد از انتقادها از وضعیت بد نحوه تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر و انتشار خبر ( نساجی در انتظار تعویض چمن مصنوعی وطنی/ آیا قائمشهر میزبان لیگ‌برتر می‌ماند؟ ) در خبرگزاری فارس، سرانجام مسئولین مربوطه به خودشان آمدند و برای تعویض چمن دست بکار شدند.

شنیده شده استاندار مازندران هم به این خبر واکنش نشان داد و دستور تغییر محل کار فرماندار قائمشهر را داده است. طبق دستور شخص استاندار، محل خدمت فرماندار قائمشهر به استادیوم شهید وطنی قائمشهر تغییر پیدا کرد تا از نزدیک پیگیر روند اجرای تعویض چمن مصنوعی استادیوم خانگی نساجی مازندران باشد.

اما سرانجام پای مسؤولان دستگاه ورزش هم به استادیوم شهید وطنی قائمشهر باز شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و مسؤولان دستگاه ورزش قائمشهر به وطنی آمدند تا به پروژه تعویض چمن شتاب بیشتری بدهند.

رنگرز بهمراه رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، شیرازی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، یوسف‌پور فرماندار قائم‌شهر، قدیمی رئیس ورزش و جوانان قائمشهر و باغبانیان مسئول واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از عملیات تعویض چمن بازدید کردند.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این بازدید گفت: مازندران قطب ورزش کشور است و کسب سه مدال ورزشکاران استان از ۷ مدال کاروان ایران در المپیک توکیو موید این موضوع است.

رنگرز افزود: به لحاظ ورزش فوتبال نیز ورزشکاران بسیار خوبی داریم و استان برتر کشور هستیم و قائمشهر، شهر المپیکی و نساجی هویت ورزشی ما است.

این مسؤول در ورزش و جوانان مازندران گفت: مراحل اداری ابلاغ اعتبار جهت انجام چمن طبیعی صورت گرفته و تشریفات و ملاحظات قانونی آن در حال انجام است.

وی افزود: بنای مجموعه مدیران استان بر تسریع در روند اجرای پروژه است اما نه به شکلی که کیفیت کار به بهانه سرعت در انجام نادیده گرفته شود .

رنگرز در پایان گفت: از تمامی هواداران عزیز خواهشمندیم حوصله به خرج دهند تا پروژه طبق ضوابط قانونی و مطابق با اصول مهندسی پیش برود.

به گزارش فارس؛ مسؤولان مربوطه در حالی از روز گذشته پای کار آمدند که در رفسنجان عملیات اجرای تعویض چمن مصنوعی از یک روز بعد از پایان لیگ این عملیات آغاز شده بود و اکنون در مرحله نصب چمن طبیعی است.

 /۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.