پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ستاد ملی مقابله با کرونا از سفر حجمی مسافران به مازندران جلوگیری کند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی سعادتی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی مازندران که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد گفت: نادیده گرفتن این وضعیت و مسافرت آزادانه پایتخت‌نشینان در تعطیلات پایان هفته به مازندران، میزان ابتلا عمومی به این ویروس مرگبار را تشدید می‌کند.

نماینده مردم بابل افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هم اکنون بیش از ۹۰ درصد مناطق مازندران در شرایط قرمز قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم انسداد مرزهای ارتباطی مازندران با پایتخت گفت: با توجه به تاثیر مستقیم حفظ فاصله اجتماعی در کنترل این بیماری، جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به نوار ساحلی شمال ضرورت دارد.

سعادتی یادآور شد: تجهیزات و زیرساخت‌های مازندران به هیچ وجه آمادگی و توانایی ارائه خدمات ملی به خیل عظیم مسافران تابستانی را در شرایط کنونی ندارند.

نماینده مردم بابل با تجلیل از تلاش‌های ستودنی مدافعان سلامت مازندران افزود: جلوگیری از سفرهای حجمی و غیر ضروری به مازندران در شرایط فعلی پاسخ شایسته به تلاش تحسین برانگیز کادر موفق بهداشتی و درمانی مازندران است.

وی نقش تصمیم‌سازی راهبردی ستاد ملی مقابله با کرونا را در کنترل این بیماری مهم دانست و افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا باید در چارچوب وظیفه‌مندی خود از روند تصمیمات  همه دستگاه‌های دخیل در این موضوع مراقبت و صیانت کند.

نماینده مردم بابل با بحرانی خواندن وضعیت مازندران در زمینه بحران کرونا خواستار اعمال تدابیر شدید کنترلی و بازدارنده در سراسر این استان شد.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.