پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ستاد سفر مازندران نظارت‌محور شد

0


مهران حسنی امروز درباره سفرها در نوروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تعداد ظرفیت اسکان مازندران در واحدهای گردشگری اعم از هتل، متل، هتل آپارتمان، خانه مسافر و خانه‌های بوم‌گردی دارای مجوز بیش از ۸۸ هزار نفر شب اقامت است.

وی افزود: با توجه به شرایط استان سفر براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا در حال انجام است که در واحدهای اقامتی و گردشگری استان بر بحث فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: بحث نظارت بر واحدهای گردشگری جز وظیفه ذاتی اداره کل میراث فرهنگی است که در ایام کرونایی و باتوجه به شرایط موجود نظارت‌ها را تشدید کردیم.

حسنی با اعلام اینکه ستاد سفر مازندران نظارت محور شد، تصریح کرد: فعالیت ستاد سفر نیز از ۲۵ اسفند در استان آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت با این تفاوت نسبت به ایام غیرکرونایی که نمایندگان کمیته‌های ۱۲گانه که قبلا در اداره کل میراث فرهنگی مستقر می‌شدند در حال حاضر در دستگاه‌های مربوطه در حال فعالیت بوده تا از تجمع پرهیز شود و موارد و مسائل را پیگیر خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مردم و مسافران مسائل بهداشتی و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.