پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ستاد تسهیل مازندران ظرفیت ۲۰۰ نیروی جدید را در یک شرکت ریسندگی ایجاد کرد

0

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، در این نشست که به ریاست احمد حسین زادگان استاندار مازندران تشکیل شد، مشکلات مالیاتی ، بیمه ای ، گاز ، برق و زیست محیطی این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم برای حل آنها اتخاذ شد.

استاندار مازندران در این نشست از همراهی دستگاه های مسئول و بانک های عامل برای تقویت تولید و اشتغال در استان قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش و اهتمام بیش از پیش؛ روند توسعه و اعتلای استان بویژه در حوزه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی شتاب یابد.

حسین زادگان با اظهار این که جبهه محوری مجاهدت اقتصادی بنحوی که رهبری معظم انقلاب امسال را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کرد ، افزود : برای تسهیل امور تولید و تمهید زمینه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کارخانه نخ ریسی اکریلتاب بهشهر در شرق مازندران که آبان ماه سال ۹۶ دچار آتش سوزی شد و پس از ۱۵ روز با کمک ستاد تسهیل و شرکت های بیمه به مدار تولید باز گشته بود ، در حال حاضر ۲۱۰ کارگر دارد.

در آن آتش سوزی یکهزار و ۸۰۰ تن نخ اکریلی ویژه تولید فرش دستی و ماشینی و یکهزار تن کاموا آماده ارسال به بازار در آتش سوخته بود در حالی که تنها ۳۰ درصد از افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده تحت پوشش بیمه قرار داشت.

این کارخانه که تا پیش از آتش سوزی در سه نوبت کاری فعال بود، پس از آن به خاطر کمبود مواد اولیه و نقدینگی میزان فعالیتش در یک شیفت بسته شد.

شرکت ریسندگی اکریلتاب تولید کننده نخ رنگی از واحدهای صنعتی فعال در حوزه نساجی است که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و در سال ۸۶ با فروش به بخش خصوصی از شرکت سهامی عام به شرکت سهام خاص تغییر وضعیت داد .
این واحد صنعتی با قرارگرفتن در مالکیت بخش خصوصی و نوسازی و بازسازی ماشین آلات روزانه هفت تن نخ ساده، مولینه و کاموا تولید می کند که در تولید پوشاک و فرش کاربرد دارد.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران پیش از این هم ۲۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید پرداخت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.