پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ستاد انتخابات در مازندران آغاز به کار کرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مسؤولیت راهبری انتخابات برعهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات است.

وی گفت: آنچه که به‌عنوان راهبرد اساسی در انتخابات مورد تاکید قرار گرفته و توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده چهار رکن رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت بوده که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: فرمانداران و بخشداران که متولی برگزاری انتخابات در کشور هستند، در این زمینه تمهیدات لازم را در دستور کار داشته باشند.

سلگی با اشاره به اینکه فرآیند برگزاری انتخابات با دقت در حال انجام است، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌ها به هنگام نیز به درستی انجام شد، در ادامه نظارت دقیق‌تر را هم در دستور کار خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مازندران از حساسیت بالایی برخوردار است با توجه به جمعیت شناور و ترددهایی که انجام می‌شود که می‌تواند موجب سرایت نشاط انتخاباتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رکن دیگری که به دنبال تحقق آن هستیم، مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: ما در دولت سیزدهم نگاه‌مان به مقوله انتخابات این است که مشارکت حداکثری باید صورت گیرد و در این زمینه تلاش حداکثری را در دستور کار داریم.

سلگی یادآور شد: دستگاه‌های مختلف را مکلف کردیم که با جامعه هدف ارتباط برقرار کنند و تبیین‌گری کنند و فرمانداران را هم مکلف کردیم که اقدامات دولت را برای مردم تشریح کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.