پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سامانه توزیع هوشمند کالا در مازندران راه‌اندازی شد/ تحویل رایگان کالا درب منزل

0

به گزارش خبرگزاری فارس  از ساری، صبح امروز پلتفرم توزیع هوشمند کالا در جهاد کشاورزی مازندران رونمایی که این سامانه توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان طراحی شد.

سلیمان حاتم‌نژاد مدیر تعاون روستایی مازندران در این آیین گفت: اقلام تنظیم بازاری از طریق این پلتفرم هوشمند در شهرستان‌های ساری، قائمشهر و جویبار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز با حداقل سود از طریق این پلتفرم به صورت رایگان به دست مصرف کنندگان می‌رسد، گفت: کاربران می‌توانند با ورود به سامانه tanzimbazar.com نسبت به نصب برنامه و ثبت سفارش کالا اقدام کنند.

مدیر تعاون روستایی مازندران اظهار کرد: برای راه‌اندازی این سامانه هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری انجام شد و پلتفرم‌های بومی در سه شهرستان استان مازندران به صورت پایلوت طراحی شد.

این مسؤول بیان کرد: از امروز ثبت نام از سوی شهروندان در سامانه تنظیم بازار انجام خواهد شد و شهروندان می‌توانند کالاهای خود را از شرکت‌های زیرمجموعه دانش بنیان درب منازل تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین کالاهای تنظیم بازار وجود ندارد، گفت: شهروندان اگر در زمینه فرآیند ثبت و سفارش دچار مشکل شدند می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۱۶۹۶۷-۰۲۱ از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در روزهای تعطیل هم تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.