پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی ۷۰ گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران امروز در رزمایش گروه جهادی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهرستان بابل با اشاره به اینکه حدود ۷۰ گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا سازماندهی شدند، اظهار کرد: امروز هم به مناسبت دهه ولایت و امامت پنج گروه جهادی مستقر در شهرستان بابل سازماندهی شدند.

وی گفت: این گروه با تأمین لوازم منزل محرومان و افرادی که دچار آسیب هستند، ورود کردند و نسبت به تأمین لوازم خانگی از قبیل یخچال،کولر، پنکه، آبگرمکن برقی اقدام کردند.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران ادامه داد: این خدمات برای محرومان شهرستان بابل به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات و سپاه شهرستان بابل انجام شده است.

حسینیان تصریح کرد: سعی ما در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات این است که روحیه جهادی را در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان هر چه بیشتر بتوانیم رونق ببخشیم.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: اگر نگاه جهادی ترویج داده شود و هر دستگاه یا نهادی نگاه جهادی را برای مجموعه خود ترسیم کند قطعا بسیاری از مشکلات و موانع پیش رو در حوزه اقتصادی رفع خواهد شد.

وی در پایان افزود: با این روحیه‌ای که در دولت انقلابی، سپاه پاسداران و سازمان بسیج وجود دارد، با سازماندهی که صورت گرفت بتوانیم در شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان بابل فصلی یک مرتبه ارائه خدمات دهیم.

 /ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.