پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساعت کاری ادارات سراسر کشور در هفته سوم اسفند

0

هفته دوم اسفند ماه به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته اوج گیری بیماری کرونا در کشور بود و پیش بینی های این وزارتخانه بر این است که در هفته پیش رو، روند ابتلا و درمان رو به بهبودی بگذارد از این رو تصمیم گیری درباره ساعت کاری ادارات و بانک ها به ستادهای استانی مقابله با بیماری کرونا واگذار شد.

البته کاهش ساعت کاری ادارات شامل مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان ها و نیز واحدهای عملیاتی دستگاههای خدمت رسان نمی شود.

اصلاحیه: بازگشت ساعت کار ادارات به روال سابق

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه عصر جمعه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار ادارات در سراسر کشور، گفت: ساعت کاری ادارات از فردا (شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۸) در سراسر کشور برابر روال عادی است.

«جواد ناصریان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه ادارات و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: بر این اساس، برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تفاوت ساعات اداری در استان های مختلف، موضوعیت نداشته و همه دستگاه‌ها، موظفند برابر روال عادی و مطابق برنامه قانونی قبلی به خدمت رسانی به مردم و مراجعین اهتمام کنند.

ناصریان خاطرنشان کرد: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.