پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساز و کار اخذ مجوز برای دریافت گاز مایع فراهم شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع که در سالن جلسات استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نقش نظارتی برخی دستگاه‌ها ضعیف است و اگر به وظیفه خود عمل نکنیم باید هزینه را متوجه دیگران در آینده کنیم.

وی افزود: اکثر افرادی که از گاز مایع استفاده می‌کنند، افراد نیازمند هستند و چرخ زندگی آنان از این بخش می‌چرخد و باید مراعات حال و زندگی‌شان شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: باید در صدور مجوز تسریع شود و مجموعه‌های فاقدمجوز در بخش خودرو، رستوران‌ها و منازل و… که از گاز مایع استفاده می‌کنند، شناسایی شده و دارای مجوز شوند.

عزیززاده گرجی گفت: باید به دور از نگاه تنشی برای رفع مشکلات تلاش شود و فرمانداران، دهیاران و بخشداران موظف‌اند اطلاع‌رسانی مناسب برای افرادی که‌مشمول برخورداری از استفاده گاز مایع هستند، انجام دهند و البته نگاه به هر تصمیمی نباید تک بعدی باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

وی افزود: تصمیمات به گونه‌ای باشد که از اقدامات تنش‌زا خودداری و حرمت و کرامت افراد حفظ شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: عده‌ای شرایط را برای اخذ مجوز استفاده از گاز مایع دارند و دستگاه‌ها باید اطلاع‌رسانی کرده تا افراد وارد سامانه شده و ثبت نام کنند و افراد فاقد مجوز، مجوز دریافت کنند و در این راستا با ثبت نام،  افراد سودجو و افرادی که نیازمند استفاده از گاز مایع هستند، در این ثبت نام مشخص می‌شوند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه طوری نباشد که هزینه مضاعفی از مردم‌ گرفته و باید مراعات حال مردم شود، گفت: نباید طوری اقدام کرد که برخی تصمیمات ما مفسده انگیز باشد و باید ساز و کار اخذ مجوز فراهم شود.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.