پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سازندگی در مناطق سیل زده مازندران آغاز شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان شامگاه یکشنبه در مراسم جشن گلریزان خیران مسکن ساز در استان با اشاره به خسارت ناشی از سیلاب به بخش های مختلف در استان اظهار داشت: خسارت سیل به بخش های کشاورزی، مسکونی و تجاری شدید بوده و عمده خسارت در شهرستان های سیمرغ و سوادکوه گزارش شده است.

وی افزود: حجم خسارت های ناشی از سیلاب در استان هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۸۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و مابقی به بخش مسکن و غیره وارده شده است.

وی با تقدیر از تلاش ها و حمایت های مردمی و مسئولان در جریان سیل اخیر اظهار داشت: اگر همدلی و یکدلی نبود قطعاً آلام مردم تسکین نمی یافت.

رازجویان با بیان اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه است ادامه داد: از اینرو به حمایت خیران در بخش های مختلف نیاز است هرچند دولت برای اولین بار، مصوبات خوبی برای حمایت و جبران خسارت ناشی از سیلاب بخش کشاورزی داشته است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر مناطق سیل زده استان از بحران خارج شده و بازسازی و سازندگی آغاز شده است گفت: امیداوریم همدلی و هماهنگی در زمان بازسازی مناطق سیل زده بیشتر شود تا بتوانیم بازسازی را زودتر تکمیل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.