پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سازمان لیگ با استقلال همکاری کند/ گل باورنکردنی خوردیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق بعد از بازی استقلال با نساجی گفت: استقلال امروز فوتبال خوبی بازی کرد. در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم. با احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، با برنامه ریزی و تدابیری که تدارک دیده بودیم، شروع خیلی خوبی داشتیم. 

وی افزود: موقعیت های خیلی خوبی خلق کردیم ولی از آنها استفاده نکردیم. متاسفانه روی یک ضربه غافلگیرانه که فکر می کنم هر ۲۰ سال یکبار در فوتبالمان رخ بدهد و از آن گل هایی که باورکردنی نیست، دروازه استقلال باز شد. این گل از نظر روحی روانی روی تیم ما تاثیر گذاشت. با این حال در نیمه دوم هم تیم برتر بودیم و فرصت های زیادی خلق کردیم که از آن استفاده نکردیم. قانون فوتبال هم می گوید وقتی موقعیت زیادی از دست بدهید، فوتبال رحم نمی کند. 

مربی استقلال تاکید کرد: ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. لایق گرفتن سه امتیاز بودیم و اگر پیروز می شدیم شرایطمان در جدول خیلی خوب می شد و در بازی های بعد با آرامش بیشتری بازی می کردیم. هرچند با برد در بازی عقب افتاده می توانیم تا رده دوم جدول صعود کنیم. اگر این بازی را می بردیم شرایط در جدول خیلی به نفع ما می شد. این هم از حوادث فوتبال است. 

نامجومطلق یادآور شد: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند. در نیمه نخست وریا غفوری علیرغم اینکه مصدومیت سختی داشت، در نیمه دوم با همان شرایط بازی کرد. این نشان می دهد بچه ها انگیزه خوبی برای موفقیت دارند ولی از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

وی درباره عملکرد داور در این مسابقه گفت: یکی، دو صحنه مشکوک در بازی وجود داشت. بحث در این مورد را به کارشناسان می سپاریم ولی صحنه آخر روی ارسلان مطهری یک مقدار مشکوک بود. امیدوارم تصمیمی که داور گرفت، تصمیم درستی بوده باشد چون آن صحنه می توانست یک پنالتی برای استقلال باشد و به ما کمک کند. امیدوارم داوری در آن صحنه تصمیم درستی گرفته باشد.

مربی استقلال درباره منسجم نبودن این تیم گفت: نظر من برعکس شما است. در نیمه اول تا زمانی که گل تساوی را خوردیم، خوب کار کردیم. آن گل تمرکزمان را بر هم زد. در نیمه دوم بچه ها باز به شرایط خوبشان برگشتند. یک تیم برای اینکه نشان بدهد خوب بازی کرده، چند موقعیت به دست می آورد؟ در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودیم. متاسفانه در استفاده از موقعیت ها بد عمل کردیم. امیدوارم در بازی های بعدی از فرصت ها بهتر استفاده کنیم. 

وی درباره احتمال اضافه شدن داریوش شجاعیان به لیست استقلال، تصریح کرد: سهمیه یک بازیکن آزاد داریم ولی قانون این است که آن بازیکن آزاد، جایی بازی نکرده باشد. متاسفانه موفق نشده ایم شجاعیان را به لیست تیم اضافه کنیم. امیدوارم با شرایط سختی که وجود دارد، مساعدتی به استقلال بشود. قانونی می توانیم یک بازیکن آزاد اضافه کنیم. فکر نمی کردیم کرونا باعث تعطیلی بازی ها شود. برای همین نام شجاعیان از لیست خارج شد. امیدوارم باتوجه به مشکلاتی که کرونا ایجاد کرده و تیم ها را اذیت می کند بخصوص استقلال، از طرف مسئولان مساعدت صورت بگیرد. اگر با ما همکاری لازم را داشته باشند می توانیم از داریوش به خوبی استفاده کنیم. 

کد خبر 4981551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.