پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ناامن کردن بستر ارتکاب جرم، طرح عملیاتی مقابله با قاچاق کالا به مدت سه روز با استفاده از همه ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی برون سازمانی در سطح استان مازندران به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به کشف 105 هزار نخ سیگار و 197 بسته تنباکوی قاچاق از کشف 34 تن چوب آلات جنگلی قاچاق،440  عدد دارو، 1277 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 69 هزار عدد مواد غذایی و 603 عدد انواع نوشیدنی‌های خارجی قاچاق خبر داد.

میرفیضی از کشف 34 تن چوب آلات قاچاق به همراه 54 دستگاه کولر گازی قاچاق، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق خبر داد و افزود: 86 ثوب البسه، 70 لیتر سموم کشاورزی و 108 گرم طلای خارجی قاچاق از دیگر کشفیات این عملیات بوده است.

وی ارزش کشفیات این مقدار کالای قاچاق را قریب به 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 10 دستگاه خودرو توقیف شد و 37 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های پلیس مازندران در سال 97 اعلام کرد و افزود: پلیس در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغال‌زایی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.