پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| وزیر ارشاد: در برابر دشمن‌ تسلیم‌ ناپذیریم/انقلاب اسلامی ‌پایدار خواهد ماند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، سید عباس صالحی امشب در یادواره عالم مجاهد و مبارز از شهدای هفتم تیر آیت الله قاسمی سوادکوهی، اظهار داشت: یاد و خاطره 225 هزار شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و مازندران را گرامی می‌داریم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر خصوصا شهید قاسمی سوادکوهی را باید ارج نهاد و یاد سه شهید نماینده مجلس استان مازندران را گرامی می‌داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شهید قاسمی سوادکوهی مصداقی از کسانی بوده که با نهضت امام راحل همراه شده و با ایشان ماندند، تصریح کرد: حضور در این محفل برای بنده یک افتخار بوده و حضور در محفل شهید بزرگواری که حق اساسی و عظیم بر ما که راهروان شهدا باید باشیم و بمانیم.

صالحی با بیان اینکه شهید قاسمی شخصیتی است که با چند تصویر برای ما تصویر می‌شود، افزود: این شهید والامقام یک دهه از عمر خود را در مشهد مقدس گذرانده و شهید قاسمی از چند زوایه و چند وجه برای بنده جذاب وجالب بوده و است. وی یک طلبه موثر در حوزه علوم دینی بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه شهید قاسمی در حوزه وعظ دینی اثرگذار بوده و از وعاظ برجسته بوده است، گفت: این شهید والامقام یک سخنران خوب، مبلغ برجسته بوده و ماندگار شد.

صالحی با بیان اینکه نقش شهید قاسمی در انقلاب اسلامی بسیار ماندگار بوده و از همان ابتدای نهضت امام راحل در سال 41 از مریدان ایشان بوده است، تصریح کرد: این مجاهد نستوه به نهضت امام راحل علقه خاطرنشان داد و تا پایان به این نهضت وفادار بوده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران استان شهیدپرور بوده و نگاه جامعه ایرانی در همراهی با امام و انقلاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است، افزود: رفتار شخصیتی شهید قاسمی و بزرگانی نزد او برای جامعه امروزی یادآوری و تجلیل از آنان بوده و نوعی یادآوری تکلیفی برای خود بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جامعه ای که در برابر دشمن، توانمند و تسلیم ناپذیر بوده برخواسته از منش و تفکر ایثار و شهادت بوده است، گفت: در هیچ یک از مراحل نهضت پیامبر اسلام دشمن نتوانست بر آن رخنه کند.

وی با اعلام اینکه جامعه اسلامی، نبوی و دینی جامعه ای مالامال از مهر و محبت است، افزود: در چنین جامعه ای تهمت، گمانه زی سو، انگ زدن جایگاه ندارد و در چنین جامعه ای دروغ و افترا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جامعه اسلامی همچنان با ایران عداوت و دشمنی دارند، گفت: عزت خود را در برابر دشمن از دست نخواهیم داد و دشمن در ما طمع نکند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رهبری انقلاب در ماه‌های اخیر شرایط دشوار انقلاب اسلامی را ترسیم کردند، تصریح کرد: همه جهان در دوران جنگ علیه ایران بوده ولی یک وجب از خاک ایران کم نشده است.

صالحی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مخاطرات متعدد را پشت سرگذاشته است، گفت: تا زمانی که ما با هم متحد و یکدل باشیم این انقلاب را تکانی نخواهند داد و پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه کسانی می‌خواهند در انقلاب واژه‌سازی، اردوگاه‌سازی و خط‌سازی کنند که این اتفاقات همیشه بد بوده و این روزها بدتر نیز است، تصریح کرد: جامعه ایرانی متحد، همدل، همراه و در مسیر بزرگ قرار دارد و جامعه نبوی پشتیبان بزرگی به نام ولایت فقیه دارد و در معیت و پرتو رهبری و تسلیم‌ناپذیری در برابر دشمن ماندگار خواهد ماند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.