پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| نظام بانکی کشور در برابر تحریم‌های بین‌المللی تسلیم نمی‌شود

0

برات کریمی امروز در حاشیه نشست مدیران بانک ملی سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر اظهار داشت: هر ساله با حضور مدیران استانی و مدیران کل مرکزی و با حضور مدیریت عامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی در سطح عالی‌ترین مدیران بانکی همایشی با عنوان بررسی عملکرد سال گذشته و تبئین برنامه‌های راهبردی سال جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش علاوه بر بررسی عملکرد سال گذشته با توجه به سیاست‌های دولت برنامه‌های راهبردی سال جدید نیز تبیین می‌شود.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: یکی از اولویت‌های کاری بانک ملی در سال 97 تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال بوده که این موضوع از جمله سیاست‌های دولت نیز محسوب می‌شود.

کریمی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما در راستای تحقق شعار سال حمایت از واحدهای تولیدی بوده که کالاهای داخلی به ویژه کالاهای صادرات محور تولید می‌کنند است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی ایران بزرگترین بانک دولتی کشور است، افزود: این بانک به عنوان نماینده دولت باید سیاست‌های اقتصادی دولت را اجرایی و به عنوان بنگاه اقتصادی بانک را اداره کند.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تحریم‌های اخیر آن را تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور عنوان کرد و افزود: در جهت مقابله با این تحریم‌ها تصمیمات خوبی در راستای مسائل ارزی از سوی بانک ملی ایران اتخاذ شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: تمام تلاش بانک ملی ایران برطرف کردن نیازهای مردمی در امور بین‌المللی، ارزی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی براساس سیاست‌های اتخاذ شده از سوی بانک مرکزی و دولت است.

وی گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا هر مبلغ و میزانی که دولت اعلام کند در همان جهت گام بردارد و وظایف خود را انجام دهد.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه در بحث اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات امسال سال بهتری خواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال فاینانس‌های خوبی با کشورهای دیگر داریم و قراردادهای خوبی در بحث واحدهای پتروشیمی منعقد شده که قطعاً در بحث اشتغال‌زایی در کشور موثر است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.