پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| نظارت شهرداری‌های مازندران بر پیمانکاران پروژه‌های عمرانی بیشتر شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران اظهار داشت: مسئولان در این جلسه رفتار و عملکرد وضع موجود را ممیزی کنند تا در جلسه شورای گفت‌وگوی بعدی بحث علمی، فنی  و عملی بیان شود.

وی افزود: اگر  می‌خواهیم تولید پایدار شود باید مسائل و مشکلات به درستی و به موقع برطرف شود. دولت و قانون‌گذار برای گشایش در کار مردم انجام دادیم.

استاندار مازندران گفت: با توجه به شکایات مردم نسبت به دریافت مجوز دامداری، اصلاح روند را خود مدیران کل مربوطه در استان پیگیر شوند.روان‌سازی باید به گونه ای باشد که متقاضیان ایجاد شغل احساس مشکل نکنند.

وی بیان کرد: مصوبات شورای گفت‌وگو با امضای استاندار انجام نمی‌گیرد تا جایگاه قانونی داشته باشد. اداره کل شهری به شهرداران ابلاغ  کنند مسائل پیمانکاران را رسیدگی کنند و در ارزشیابی و ارزیابی عملکرد شهردار و شورا این موضوع موثر است.

استاندار مازندران گفت: کمیته تخصصی با انجمن و اتحادیه‌ها در زمینه بازنگری شیوه کار و یا بازنگری آیین‌نامه ها صورت گیرد. شکایات تامین اجتماعی در بازرسی استانداری مورد بررسی قرار گیرد.

اسلامی با بیان اینکه رونق ساخت و ساز در استان از طریق اعطای تسهیلات مناسب محقق شود، تصریح کرد: اکنون درشرایطی قرار داریم که منابع محدود است باید با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: با تسهیلات و روان‌سازی شرایط فراهم تر شود که بخش خصوصی سهم بیشتری دارند که همه جوانب  بخش خصوصی باید تقویت شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.