پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| معمار کبیر انقلاب اسلامی الگوی ایستادگی در برابر استکبار جهانی بود

0

احمد حسین زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با گرامی‌داشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: روزی که ملت ایران و مسلمانان جهان حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادند را می‌توان یکی از غم انگیزترین حادثه تاریخ سیاسی این کشور قلمداد کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) تنها یک سیاستمدار برای ملت ایران و مسلمانان نبود، بلکه یک عالم بزرگ دینی، رهبری ساده زیست و الگوی ایستادگی در برابر استکبار و مبارزه با بی‌عدالتی به شمار می‌رفت.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: تکیه حضرت امام(ره) پس از خداوند، مردم بودند زیرا اعتقاد داشت وقتی مردم متحد و آگاه شوند ایستادگی در برابر آنان امکان پذیر نیست. به همین علت با گذشت 28 سال از عروج ملکوتی، یاد ایشان در دل‌های مردم زنده است.

وی بیان کرد: امام و اندیشه‌هایش در قلب ملت ایران و مسلمانان جهان نهفته است و مردم همزمان با شب قدر برای رهبری عزاداری می‌کنند که همه چیزش مردم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر بازنشر اندیشه‌های امام راحل در جامعه، گفت: معمار کبیر انقلاب الگوی ایستادگی در برابر استکبار جهانی بود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.