پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| مراسم شب‌های قدر در مصلای امام خمینی(ره) ساری برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی اظهار داشت: شب‌های قدر یکی از شب‌های عزیز خدا بوده که می‌توان گفت خدای متعال به آن نگاه ویژه‌ای دارد و برای ما کلید بهشت است.

وی افزود: در نظر داریم همچون سال‌های گذشته مراسم پرفیض شب‌های قدر را در مصلای حضرت امام خمینی(ره) ساری برگزار کنیم.

قاسمی گفت: امسال یکشنبه 13 خرداد مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن علی ابن ابی طالب(ع)، مراسم شب قدر را با دعای جوشن کبیر توسط ابراهیم علی‌پور و با مداحی اسماعیل نجفی آغاز و با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: روز سه‌شنبه 15 خرداد شب 21 ماه مبارک رمضان شب شهادت حضرت علی(ع) با دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام محمدرضا مرتضوی شروع و با مداحی محسن سلطانی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کافی (یادگار مرحوم کافی) به پایان می‌رسد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: پنجشنبه 17 خرداد که مصادف است با شب 23 ماه مبارک رمضان که شب بسیار ارزشمند و عزیزی است با دعای جوشن کبیر توسط سید احمد میریان شروع می‌شود و با مداحی مهدی ترکمن‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید شهاب به پایان خواهد رسید.

امام جمعه موقت ساری گفت: مازندران مهد علویان بوده و مردمی ولایی دارد که در این ایام مراسم با شکوهی را در مساجد و مصلاهای استان نیز برگزار که در مرکز مازندران هر شب از ساعت 22 در مسجد سجاد ساری  با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.