پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| مدیریت یکپارچه‌ای بر تهیه گندم و آرد تولیدی مازندران اتخاذ شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در جلسه کارگروه آرد و نان مازندران بر ضرورت مدیریت یکپارچه بر روند تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان تاکید کرد و اظهار داشت: کارگروهی برای سیاست‌گذاری، نظارت و پایش فرآیندهای تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان تشکیل و شیوه نامه‌ای برای تحقق این مهم تدوین شود.

وی افزود: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کسب و کار کارخانجات آرد و نانوایی‌ها ارزش آفرین و اقتصادی باشد تا موجب دوام تولید و اشتغال در این بخش شود.

استاندار مازندران، تناسب بین ظرفیت‌ها و تقاضا را شرط اصلی اعطای مجوزهای جدید در بخش‌های مختلف دانست و گفت: مجوزهای نانوایی ها باید بر اساس ظرفیت‌ها داده شود.  

اسلامی بر ضرورت ارتقا کیفیت نان تاکید کرد و یاد آور شد: بهبود کیفی نان، ایجاد رضایت در مردم و اقتصادی کردن فعالیت نانوایی‌ها، هدف اصلی در این بخش است.

وی بر شناسایی و رفع حلقه مفقوده تحقق کیفیت نان تاکید کرد و گفت: باید با سازماندهی، شاخص‌گذاری و کنترل درست فرآیندها، کیفیت نان را بیش از پیش ارتقا داد.

اسلامی با بیان اینکه مهارت تولید نان کیفی و مناسب از طریق آموزش‌های لازم پیگیری شود، گفت: بر روند تهیه و توزیع گندم، بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها، پخت کیفی و عرضه مطلوب نان، نظارت دقیق و مستمر صورت گیرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.