پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| محتوای رسانه‌های مازندران در جهت توسعه استان تقویت شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احد جاودانی امروز در نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با استاندار مازندران اظهار داشت: خانه مطبوعات مازندران تشکلی غیردولتی بوده که وزارت ارشاد این تشکل را مسئول ساماندهی اصحاب رسانه استان می‌داند.

وی افزود: تولید محتوا رسانه ای در راستای توسعه استان باشد و باید اثرگذار برای مازندران باشد.

مدیرکل ارشاد استان مازندران با اشاره به اینکه مسائل محلی و بومی استان بیشتر باید در رسانه‌های استان دیده شود، تصریح کرد: جریان سازی در رسانه‌های مازندران سبب توجه بیشتر مدیران به کارکرد فعالان مطبوعاتی استان می‌شود.

جاودانی با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان را با هدف پردازش اخبار روابط عمومی‌ها برگزار می‌کنیم، افزود: رسانه‌ها اکنون از فقر منابع و اطلاعات برخوردار که باید نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

احمد مظفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری و سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه خانه مطبوعات استان در دوره فعلی از حواشی دور بوده است، اظهار داشت: جریان‌سازی خانه مطبوعات برای توسعه رسانه ای مازندران اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان نیروهای کیفی برای جریان‌سازی ندارند، افزود: آموزش رسانه‌های مازندران بیشتر تقویت شود.

در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز به بیان مشکلات و انتظارات خانه مطبوعات استان برای مراسم روز خبرنگار امسال مطرح کردند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.