پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| طرح کبوتران حرم رضوی در مازندران اجرا شد + تصاویر

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، طرح کبوتران حرم رضوی تحت عنوان سفره اکرام رضوی امام مهربانی شامگاه جمعه با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران، مسئولان آستان قدس رضوی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

این مراسم که با هدف اکرام ایتام و احیا سنت افطاردهی به فرزندان یتیم و بی‌سرپرست استان به همت نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران و با کمک آستان قدس رضوی و تحت عنوان میهمانی امام مهربانی‌ها برگزار شده است همراه با برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اطعام‌دهی افطاری بوده است.

محمد اسماعیل امامزاده مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه همه زمینه‌های اخلاق و معنویت برای انسان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان فراهم است، افزود: ماه رمضان ماه انس انسان مومن با خدای باریتعالی بوده که نعمات بسیاری در این ماه نصیبش می‌شود.

وی با بیان اینکه خصلت خادمی امام رئوف هشتم شیعیان نصیب ما در مازندران شده است، گفت: امام رضا(ع) عشق بی‌پایانی را نصیب بشریت کرده و همه ویژگی‌های منحصر به فرد محبت و همدلی را نصیب زائران حرمش می‌کند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به اینکه خط قرمز امام هشتم شیعیان زائرانش هستند، تصریح کرد: افتخار خادمی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج اکنون برای آحاد ملت ایران و مازندران فراهم شده است.

امامزاده با بیان اینکه حضور در صحن امام هشتم شیعیان قطعه‌ای از بهشت است، افزود: سفره خادمی آن امام رئوف برای همه ایرانی‌ها پهن شده است و امشب همگان روزی‌خوار درگه آن پیشوای شیعیان و امام عارفان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته خادمی بارگاه امام هشتم شیعیان بیش از 27 سال زمان می‌برد گفت: اکنون خادمی بارگاه آن امام همام در کمتر از سه ماه امکان پذیر می‌شود.

به گزارش تسنیم در این مراسم از تعدادی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و خادمان رضوی با صرف افطاری پذیرایی شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.