پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه کربلای مازندران منصوب شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در حکمی سرگرد پاسدار علی ابراهیم گتابی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران منصوب کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران امروز در جلسه معارفه سرپرست روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران، با آرزوی قبولی اعمال در ماه مبارک رمضان و درک این ایام و بهر‌مندی از فضائل شبهای قدر، سابقه، تخصص و توانمندی توام با روحیه انقلابی و جهادی را از عوامل تاثیر گذار مدیریت‌ها برای اعتلای هر سازمان و نهادی برشمرد.

سرهنگ پاسدار سید سجاد فضلی، مسئولیت‌ها را امانت الهی دانست که توانمندان به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی ضمن قبول آن، باید درصدد حفظ امانت، اثرگذاری در جامعه و ایجاد تحول نوین همراه با نشاط برآیند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به وظایف روابط عمومی در اجرای مناسب، به موقع و درست برنامه‌های ابلاغی، گفت: روابط عمومی علاوه بر نگاه ابلاغی به برنامه‌ها باید نگاه انقلابی به اجرای برنامه‌ها داشته باشد، زیرا پاسداری از انقلاب اسلامی مستلزم عمل انقلابی فراتر از دستوالعمل ها و ابلاغیه‌ها است.

وی رساندن عملکردهای منتج به امنیت سپاه و بسیج در عرصه‌های گوناگون نظام اسلامی به گوش مردم را رسالت مهم و خطیر روابط عمومی تراز انقلاب برشمرد و ادامه داد: گسترش معنویت، بصیرت دینی، روحیه انقلابی و ولایتمداری در میان کارکنان سپاه پاسداران از اهمیت زیادی برخوردار است و این مولفه‌ها برای تاثیرگذاری در جامعه اسلامی توام با حرکت خالصانه امکان پذیر خواهد شد.

فضلی تصریح کرد: مدیر کارآمد تراز انقلاب نباید وقت و زمان بشناسد و در همه حال و در هر مکان و زمانی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه فعالیت خود اقدام کند.

سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی نیز در این نشست با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، موفقیت روابط عمومی را در سایه همدلی، همزبانی میان مجموعه اعضای کارکنان و حاکمیت روحیه برادری و برابری دانست و گفت: با این رویه و حفظ این ویژگی باید با مجاهدت و تلاش، جایگاه روابط عمومی سپاه کربلا را به سمت کارآمدی مطلوب تر و در تراز انقلاب اسلامی که پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب ناظر بر پویایی مدیریت آن است برسانیم.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، جذب سرمایه اجتماعی و حفظ و گسترش آن را از جمله وظایف خطیر روابط عمومی و کارآمدی آن برشمرد و گفت: هر گاه سرمایه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفتند و همسویی افکار عمومی با اهداف انقلاب اسلامی محقق شد در پی آن بالندگی هم بوجود می آید. زیرا  خانه نشینی 25 ساله مولای متقیان حضرت امیر المومنان علی (ع) بخاطر عدم همراهی سرمایه اجتماعی و همسویی افکار عمومی بود.

گتابی مولفه اصلی حرکت روزافزون به سمت روابط عمومی پویا و در تراز انقلاب را توجه به تولید هوشمند و توزیع هدفمند به منظور جذب و همراهی افکار و سرمایه اجتماعی دانست و گفت: اساس روابط عمومی و تبلیغات بر شناخت افکار عمومی است و اینکه موضع‌گیری و شفاف‌سازی در مسائل گوناگون باید به موقع به هنگام و به اندازه باشد تا روابط عمومی پویایی خود را از دست ندهد و حساسیت این موضوع باعث شد که شغل روابط عمومی جزو ششمین شغل پر استرس جهان معرفی شود.

در این جلسه با قدر دانی از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار حسین‌علی رضایی تیله نوعی، سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران معرفی شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.