پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| سردار مؤمنی: ارتقای امنیت اخلاقی در ‌سواحل شمال ‌تشدید می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ پاسدار اسکندر مؤمنی عصر امروز در حاشیه نشست فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان‌های شمالی کشور در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات خدمت مردم مازندران، نقش اصحاب رسانه را در ارتقای امنیت عمومی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: رسانه‌های مازندران در ارتقای امنیت اجتماعی در مازندران موفق ظاهر شدند.

وی افزود: هدف از برپایی نشست فرماندهان انتظامی و مرزبانی استانهای شمالی کشور در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های دریا در نوار ساحلی شمال کشور بوده که از 25 خرداد تا پایان تابستان 97 در 158 نقطه با بسیج 5 هزار نیروی پلیسی، امنیتی، دریابانی و ترافیکی در شمال کشور آغاز و اجرا می‌شود.

مؤمنی با اشاره به اینکه طرح دریا و ارتقای امنیت اخلاقی در سطح سواحل شمال کشور تشدید خواهد شد، تصریح کرد: 140 فروند شناور برای حوادث احتمالی ناشی از غریق در سواحل شمال کشور در تابستان امسال به‌کارگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم هنجاری‌های اخلاقی و دینی را در سواحل از پلیس مطالبه می‌کنند، افزود: ضوابط و مقررات امنیتی، ترافیکی سواحل از سوی مسافران اجرایی شود تا تابستان شادی را با کمک پلیس در سواحل شمالی ایران شاهد باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه پلیس با ناهنجاری‌های اخلاقی در سواحل کشور برخورد قاطعی خواهد کرد، گفت: مردم باید از مکان‌های داخل طرح برای استفاده از مواهب دریا بهره‌گیری کنند.

مؤمنی با ابراز اینکه متأسفانه سال گذشته 86 نفر در سواحل شمال کشور غرق شدند، گفت: بخش عمده‌ای از غریق‌های سال گذشته در خارج از طرح‌های دریای شمال کشور بوده است.

وی راجع به تشدید نظارت نیروی انتظامی بر شهرک‌های ساحلی، گفت: اجرای طرح امنیت اخلاقی و دریا در شهرک‌های ساحلی همزمان با سایر طرح‌های دریا در شمال کشور اجرایی می‌شود.

جانشین ناجا اضافه کرد: همه شئونات اخلاقی، دینی، مظاهر علنی روزه‌خواری در طرح‌های سالم‌سازی دریای شمال کشور بررسی و برخورد می‌شود.

 /ش*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.