پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| برد دراماتیک شهریار در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در ورزشگاه داراب ساری میزبان تیم شاهین خزر رودسر بود که در پایان این ساروی‌ها بودند که با نتیجه 4 بر 3 میهمان خود را با شکست بدرقه کردند.

در هفته دوازدهم و ابتدایی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، دو تیم شهریار ساری و شاهین خزر رودسر در ورزشگاه ساحلی داراب ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان افشین امیدی بودند که با حمایت هواداران خود موفق به کسب پیروزی ارزشمندی شدند.

در وقت اول این دیدار جذاب توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما در وقت دوم تیم رودسر دو بار به گل رسید اما این پایان کار نبود و تیم شهریار ساری پس از دریافت دو گل سراپا حمله شد و بازی را به تساوی کشاند و در وقت سوم شهریار باز هم به گل رسید اما بازی توسط نماینده رودسر به تساوی رسید اما در فاصله چهار دقیقه تا پایان بازی سید پیمان حسینی با یک ضربه بسیار زیبا توپ را وارد دروازه رودسری ها کرد تا شهریار به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست یابد.

گل‌های تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در این بازی را محمود علیجانی، مهدی خانپور و سید پیمان حسینی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری 8 باخت و 4 برد را از دوازده دیدار این فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در کارنامه دارد و وضعیت خوبی را در جدول این رقابت‌ها ندارد اما ساروی امیدوارند تا در نیم فصل دوم امتیازات خوبی از بازی‌های خانگی کسب کنند تا نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی به جایگاه اصلی خود برسد.

تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری که سال قبل با مربیگری افشین امیدی موفق شد تا برای نخستین بار مازندران را به روی سکوی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برساند و ساروی‌ها در پایان رقابتی سخت به نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور رسیدند.

اما امسال قبل از شروع لیگ برتر محمد مرادی که یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته شهریار ساری و فوتبال ساحلی ایران بود که با 29 گل آقای گل فوتبال ساحلی کشور شده بود از این تیم جدا شد و به تیم پارس جنوبی جم پیوست اما شاگردان افشین امیدی که با بی‌مهری مسئولان استان مازندران روبه‌رو بودند در این فصل علی‌رغم تلاش مضاعفی که کرده‌اند نتوانستند نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.