پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران آغاز شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران،سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح شنبه پنجم خرداد از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه 4 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور هراز، افزود: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به انسداد شبانه محور کندوان، افزود: در راستای اجرای عملیات ایمن‌سازی تونل امیرکبیر و عملیات سرویس و نگهداری تجهیزات نصب شده در تونل کندوان این محور تا 8 خرداد و همچنین از  19 تا 22 خردادماه شبانه مسدود است.

وی تصریح کرد: این محدودیت همه روزه از روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به جز ایام تعطیل و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در حوزه استان البرز – میدان امیرکبیر کرج از ساعت 22 و 30 تا 5 بامداد روز بعد اعمال خواهد شد.

قدمی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورتی که در زمان انسداد قصد تردد از محور کندوان را دارند از محورهای جایگزین سوادکوه و هراز استفاده کنند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.