پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| استاندار مازندران نسبت به جابه‌جایی مدیران ضعیف اقدام کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید از این ماه ارزشمند پروردگار برای خدمت به اقشار ضعیف و مستضعف جامعه استفاده کنیم.

وی افزود: کینه‌ها و دشمنی را در ماه مبارک رمضان با صله رحم از بین ببریم و در ماه رمضان که ماه متعلق به امام نخست شیعیان بوده باید عدالت و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را سرلوحه فعالیت زندگانی خود قرار دهیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ماه میهمانی خدا باید از دشمنی، کینه و عداوت پرهیز کنیم تصریح کرد: رفتار، کردار، معرفت، شناخت و انگیزه‌های انسان مومن باید در ماه مبارک رمضان تقویت شود.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه بهای روزه‌داری آمرزش گناهان بوده و انسان روزه‌دار از برکات و پاداش‌هایی نزد خداوند متعال بهره‌مند خواهد شد، افزود: در آیات و روایات آمده است که خواب و سکوت روزه‌دار مومن ارزشمند بوده و بخشایش و آمرزش گناهان انسان توسط باریتعالی در ماه رمضان به وفور یافت می‌شود.

وی با اعلام اینکه ملت ایران با پیش آهنگی، پیشرویی و هدایت مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان منطقه و آمریکا ملت ایران سرافراز بیرون خواهند آمد، گفت: با اتکا به امنیت داخلی و انسجام داخلی ملت ایران پیروز و متحد خواهند بود و مردم به اندیشه‌های فکری رهبری نظام پاسخ مثبتی خواهند داد.

این نماینده مجلس با اشاره به وجود فراوان آسیب‌های اجتماعی، طلاق و بحران‌های اجتماعی، تصریح کرد: بی توجهی مسئولان به مردم، کم لطفی ادارات در حق مردم، افزایش آمار طلاق، تبعیض ناروا در ادارات، کم توجهی به ارباب رجوع سبب نگرانی‌های مردم شده است و ما از برخی دیدگاه‌ها و نقطه نظرات صنفی مردم استقبال و حمایت می‌کنیم.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مردم همواره در دوران پس از انقلاب در بزنگاه‌های حساس در دفاع از ارزش‌های نظام بوده و هستند گفت: جای بسی نگرانی است که مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند متاسفانه برخی مواقع بر علیه مردم بوده و مشکلات مردمی را برطرف نمی‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در برابر سواستفاده‌های سیاسی، مالی و اقتصادی مسئولان باید بایستند، افزود: مردم باید به دنبال این باشند که شان خدمت را در مسئولان ارتقا دهند و از مدیران سالم، مردمی، انقلابی و مومن و متقی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه اصل و اساس کار مسئولان باید توجه به مردم باشد و در جهت استحکام مبانی نظام اسلامی باید پیشرو باشند، تصریح کرد: باید نسبت به تقویت تولیدات داخلی حمایت‌های ویژه ای صورت گیرد.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه سالانه 9 میلیون سفر خارجی از ایران به کشورهای خارجی صورت می‌گیرد، افزود: مردم باید از فرصت سفرهای داخلی و تفرج گردشگری داخل کشور استفاده بهینه کنند تا به نفع مصالح عمومی و ملی تقویت شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه با خروج ارز زمینه ایجاد شغل را برای کشورهای خارجی فراهم و توان داخلی کشور کم می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم مردم بتواند نسبت به تقویت تولیدات داخلی اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه مازندران کلانشهر بوده و باید به فراخور توسعه مناطق باید توسعه و رشد متوازن داشته باشد، افزود: رشد استان مازندران در گرو رشد مرکز استان و شهر ساری بوده و خدماتی که شهر ساری به دیگر شهروندان استان می‌دهد بیش از جمعیت شهر ساری است.

یوسف نژاد با بیان اینکه شهر ساری روزانه بین 700 هزار تا یک میلیون نفر از جمعیت استان را خدمت می‌دهد، تصریح کرد: در بودجه 97 برای توسعه مرکز مازندران توجه ویژه تری به توسعه ساری شده است.

وی با اشاره به عمر مدیریتی شش ماهه مدیریت ارشد استان در مازندران، افزود: استاندار مازندران باید با همکاری مدیران مازندران برای مردم جامعه و استان استفاده بهینه کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه هنوز بسیاری از مسئولان ضعیف بوده و به مردم بی اعتنایی می‌کنند و این افراد باید جابجا شوند و نگرانی‌های مردم از بین برود، تصریح کرد: بخش اصلی معضل کم آبی مازندران به دلیل وجود مدیران ضعیف و ناکارآمد است.

وی با اعلام اینکه بسیاری هنوز تمایل به تداوم برجام در شرایط نامطلوب دارند، افزود: صنعت دفاعی کشور و اقتصاد مقاومتی زمینه تقویت تولیدات داخلی می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سپاه مولود و سرمایه انقلاب است و باید تقویت شود، تصریح کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور در صدد تضعیف این سرمایه اساسی انقلاب هستند که باید با این افراد برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از دستور کار دولت خارج شده است، افزود: با استدلالات منطقی توانستیم این اقدام نامیمون را از طرح دولت و مجلس خارج کردیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.