پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساری| ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران تا پایان خرداد تمدید شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی یوسفی امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران خبر داد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار بر اساس اعلام قبلی تا 18 خرداد ماه بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان و برای حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان و رقابتی تر شدن این دوره از جشنواره این مهلت تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با تاکید بر اینکه همکاران رسانه ای ارسال آثار خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای ارسال آثار ممکن است در روزها و ساعات پایانی مهلت ارسال آثار مشکلاتی در نحوه ارسال و بارگزاری به وجود آید که به همین سبب از فعالان رسانه ای استان تقاضا می‌کنیم که از امروز آثار فاخر خود را در موضوعات عنوان شده جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

یوسفی با اشاره به حضور چهره‌های مطرح رسانه ای مازندران در جشنواره امسال، بیان داشت: خوشبختانه مشکلات و محدودیت‌های سال‌های پیشین با رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع شد و تمامی فعالان رسانه ای مازندران می‌توانند آثار منتشره خود در رسانه‌های دارای مجوز در بازه زمانی 15 خرداد 96 تا  15 خرداد 97 در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران را برای رقابت جذاب به این جشنواره ارسال کنند.

یوسفی ادامه داد: آثاری قابلیت پذیرش دارند که اصل صفحه منتشره رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام اثر باید توسط مهر و امضا شخص مدیرمسئول باشد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران عنوان کرد: چنانچه اثری به جشنواره ارسال شود که رسانه مذکور فاقد مجوز یا لغو مجوز شده باشد و یا اثر در بولتن‌های داخلی ادارات و نهادها منتشر شده باشد بر اساس ضوابط و مقررات جشنواره فاقد شرایط شرکت بوده و حذف خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور تمامی فعالان رسانه ای مازندران در جشنواره هفتم شاهد رقابتی تنگاتنگ و جذاب باشیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.